«Не було навіть думки виїжджати з Харкова», – каже Олександр Колб, який залишався у рідному місті у найтяжчі перші місяці російського вторгнення. В цей час відремонтований напередодні вторгнення харківський офіс Promodo працював як волонтерський штаб.
Виторг агенції у 2022-му просів у майже 2,5 раза від рекордних 753 млн грн попереднього року, свідчать дані з відкритих реєстрів. Рекламний ринок, за оцінкою Колба, зменшився на 70%. Щоб дочекатися відлиги Promodo тимчасово скоротило 10% співробітників. Встояти допомогла наявність серед клієнтів великих українських компаній: Comfy, Eva, Rozetka і monobank.
«Не зважаючи на обставини зростаємо», – написав Колб у Facebook в червні 2023-го, додавши фото ремонту київського офісу Promodo. Команда розрослася до 380 фахівців – на 30 людей більше, ніж до війни. Валютний виторг у березні вже на 17% перевищував довоєнні показники, стверджує Колб. Сам засновник вирішив спробувати свої сили у венчурних інвестиціях і разом з двома партнерами запустив ангельський синдикат Toloka.