Информация о SheMax

Сергій і Тетяна Шелест, Виробництво

SheMax /предоставлено пресс-службой
Виторг 2022 рік: ≈120 млн грн

Профайл

Год основания
2018
Город
Дніпро-Ужгород

Власна модель очищувачів повітря від пилу для майстрів манікюру дозволила засновникам бренду SheMax Сергію і Тетяні Шелест підкорити Європу. У 2022 році SheMax релокувала виробництво з Дніпра в Ужгород і збільшила виторг втричі – до €3 млн. Продажі косметичних мініпилососів підживлювала участь у виставках – за рік повномасштабної війни SheMax засвітився на 10 європейських косметичних салонах. Наразі продукція експортується до 30 країн Європи, Америки, та Ізраїль.

Ідея бізнесу виникла у 2017 році з подачі Тетяни, яка видавала журнал для спеціалістів бʼюті-індустрії Maxwoman. «Я знала, що на ринку був китайський продукт, який не задовільняв цільову аудиторію. А мій чоловік – інженер-конструктор», – каже Тетяна Шелест. В розробку і запуск цеху на арендованих 200 кв м вклали близько €60 000. Перші клієнти – майстрині манікюру з якими співпрацювала Тетяна. Щоб спонукати менеджерів салонів охоче купувати SheMax, Шелести замовили в Дніпропетровському університеті ім. Олеся Гончара дослідження впливу ногтевого пилу на стан здоров’я. «Одна справа говорити — ви дихаєте пилом, це шкідливо. Інша — мати висновки науковців», – каже Тетяна.

В пандемію компанія закрила продажі в Україні і сфокусувала зусилля на платоспроможному європейському ринку. Конкурентна перевага пилозбірника сконструйованого Шелестом – зйомні фільтри, замість традиційних мішків для пилу у дешевших китайських аналогів. Інша відмінність – можливість інтегрувати гаджет у манікюрні столи. Наразі компанія випускає три моделі пилозбірників, вартістю €290-650.

SheMax будує другий цех нового заводу, під який відведено 7,8 га в Закарпатті. Окрім розвитку основного профілю, в найближчих планах запуск виробництва ультрафіолетових ламп для сушки манікюру та меблів для косметичних салонів. Big dream – закріпитися на найбільшому ринку світу – США та збільшити виторг до 7 млн євро у 2023-му. З початку року продукція SheMax вже представлена в чотирьох американських штатах – наразі вони генерують 40% загального виторгу. «Наша мета – вивести SheMax на преміальний рівень Bosch і Dyson», – каже Тетяна Шелест.

Рядом в рейтинге «Next250»
Shabo /Shutterstock
Гіоргі Іукурідзе
811 млн грн*
SilentBox /silent-box.com
Святослав Сербін
17 млн грн
Участие в рейтингах
Статьи по теме
Предыдущий слайд
Следующий слайд