Категорія Свій бізнес Дата 22 грудня Вкладення – від $25 000. В Україні щороку збирають більше мільйона тонн металобрухту, складність – продати на переробку. Скільки заробляють на цьому ринку
Категорія Свій бізнес Дата 19 грудня Сплатили $1 млн податків – отримали обшуки. БЕБ прийшло до двох моделей OnlyFans, але налякало всіх авторів домашнього порно. Чому штормить індустрію, яка заробляє сотні мільйонів гривень
Категорія Свій бізнес Дата 18 грудня «Місячний дохід – $15 000–20 000, найнижча планка – $2000–3000». Податкова донарахувала блогеру 70 млн грн податків. Як інфлюенсерам вести бізнес, щоб менше перетинатись із ДПС
Категорія Свій бізнес Дата 15 грудня Володар полиці. Підприємець з Дніпра Олександр Місюренко зробив свої торти «сексуальними» і став третім виробником у країні. Як йому це вдалось, не вклавши жодної гривні в рекламу
Категорія Свій бізнес Дата 15 грудня «Треба пахати». Як малому бізнесу пробитись на полиці великих ритейлерів, коли навколо – «дешевший Китай». Неочевидні рецепти від топів Аврори, Kasta і Фокстрот
Категорія Свій бізнес Дата 12 грудня 80 франшиз до $50 000. Від кавових автоматів до приватних лабораторій – найкращі можливості для малого бізнесу
Категорія Свій бізнес Дата 12 грудня Як уникнути подвійного оподаткування? Експерт із трансфертного ціноутворення Максим Пресіч розповідає про переваги механізму взаємного узгодження
Категорія Свій бізнес Дата 10 грудня Нерівний бій з чіпсами. Виробники здорових перекусів прориваються на український ринок снеків, де фокус не на здоровому харчуванні. Як вони роблять бізнес на десятки мільйонів гривень
Категорія BrandVoice Дата 10 грудня 10 млн грн від «Аврори» для підприємців. Обрано переможців грантової програми від Forbes Ukraine та мережі мультимаркетів «Аврора»
Категорія Свій бізнес Дата 08 грудня «$5000 прибутку з точки на місяць». Половина магазинів мережі «Молоко від фермера» – франшизи. Що про цей бізнес кажуть підприємці, які її придбали?
Категорія Свій бізнес Дата 07 грудня Бренд Guzema Fine Jewelry запустив тимчасовий магазин у США. Плани на 2025 рік – відкриття бутіка у Нью-Йорку. Які перспективи бренду?