Категорія BrandVoice Дата Сьогодні 12:45 «Траєкторія 2»: як програма допомогла ветеранам і сімʼям військових здобути підприємницькі навички та залучити 20 млн грн грантових коштів
Категорія Свій бізнес Дата 25 серпня Броньований маркетплейс. Засновники бренду Ukrarmor продають товари для військових, взявши за приклад Rozetka. Як зростати на ринку-«червоному океані»
Популярне Категорія Найбагатші Дата 23 серпня Найбагатший уряд в історії США. Дональд Трамп та його міністри разом мають статки на понад $13 млрд. На чому вони заробили капітал? Рейтинг Forbes USA
Категорія Партнерський матеріал Дата 21 серпня Кав’ярня самообслуговування як новий формат малого бізнесу: кейс підприємиці з Харкова
Категорія Свій бізнес Дата 19 серпня «Єдиний канал, який показує зростання». ШІ-сервіси кидають виклик звичайному пошуку в Google. Як інтернет-магазинам використати їх на свою користь
Категорія BrandVoice Дата 19 серпня INSORTEX: як технології компанії зробили українську ягоду дорожчою для світу
Категорія Свій бізнес Дата 16 серпня Перша пивоварня Херсона. Броварня «Дрофа» пережила окупацію, а зараз продовжує роботу під російськими обстрілами. Який рецепт стійкості
Категорія Свій бізнес Дата 16 серпня «Лондон схожий на Київ 15 років тому». Backstage відкрила салони краси в Британії, придбавши локальну мережу. Яка стратегія? Інтервʼю з Каріною Дубініною
Категорія Свій бізнес Дата 14 серпня «Виконуємо план на 70%». У Києві закрився громадський ресторан Urban Space 500, але такі заклади зʼявились у двох інших містах. Як працює бізнес, у який безповоротно інвестують сотні людей?
Категорія Партнерський матеріал Дата 14 серпня В Україні стартувала реєстрація на перший міжнародний хакатон She’s Next для підприємниць. Переможниці отримають гранти і менторство від лідерів галузі
Категорія Свій бізнес Дата 13 серпня До $12 000 на футболках з секонд-хенду. Як українські підприємці заробляють на нішевому маркетплейсі Grailed. Дві історії
Категорія Свій бізнес Дата 12 серпня «Будуйте не просто мережу, а спільноту». Ці п’ять підприємців побудували бізнес, продаючи франшизу. Виклик – робота з партнерами. Які рішення їм допомогли?