- Публікації
-
234 публікації
Микола Маранчак
Редактор відділу «Споживчі ринки»
Висвітлюю теми ритейлу, e-commerce, нерухомості, медіа, фармацевтичного ринку та готельно-ресторанного бізнесу. Пишу про українські та міжнародні бренди, які формують споживчі звички: Zara, IKEA, H&M, Rozetka, АТБ, «Сільпо», «Епіцентр», Roshen та їхніх власників. Пояснюю, що, як і де українці споживатимуть завтра – і як трансформується ринок під тиском економіки, технологій і нової поведінки споживача. Маю науковий ступінь PhD, викладаю цифровий маркетинг у КНУКіМ. Раніше працював у профільному медіа RAU, продовжую дослідницьку діяльність.
Пошта: [email protected]