Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
08:42 хвилин
Бізнес у житлових комплексах (ЖК) виграють завдяки стабільному трафіку, але критично залежать від відносин з мешканцями. Як обрати розташування, маркетинг і сервіс та залучати клієнтів поряд з їхнім домом?
Подарунок для справжніх лідерок та лідерів
Сертифікат Forbes — 365 днів доступу до якісної аналітики, інсайтів та історій успіху, що змінюють мислення. Купуйте зараз
«Ми стали місцем, де жителі проводять збори ОСББ», – розповідає власниця кафе Mood and Bakery Катерина Дробик. З кінця 2023-го разом з чоловіком володіє мобільною кавʼярнею в центрі Львова, восени наступного року вирішили відкрити повноцінний заклад. Локацію обрали в ЖК «Лінкольн», що за 40 хв ходьби від міської Ратуші.
Перевага бізнесу в ЖК – відносно легкий вхід та широкий вибір локацій, каже співвласник київської мережі хімчисток ЦЕХ Євген Мордвінов. Шість із 14 локацій підприємець відкрив на території житлових комплексів. «Оренда на третину дешевша, порівняно з локаціями на вулицях чи ТРЦ, термін окупності – співставний з точкою в торговому центрі», – говорить він.
Ризики таких локацій – залежність від заселеності квартир та відносин з мешканцями, кажуть опитані в матеріалі підприємці.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.