Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

Броньований маркетплейс. Засновники бренду Ukrarmor продають товари для військових, взявши за приклад Rozetka. Як зростати на ринку-«червоному океані»

5 хв читання

Виторг Ukrarmor за минулий рік зріс більш як у сім разів і становив 185 млн грн. /Анастасія Мантач для Forbes Ukraine

Виторг Ukrarmor за минулий рік зріс більш як у сім разів і становив 185 млн грн. Фото Анастасія Мантач для Forbes Ukraine

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

08:53 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 08:53

Як зі 120 000 грн зробити 185 млн грн? Майстер-клас від засновників бренду Ukrarmor Владислава Гавінчука та Михайла Калініченка. Як вони намагаються створити Rozetka для військових?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Підприємці Владислав Гавінчук, 27, та Михайло Калініченко, 36, виробили й продали перші бронеплити вже у квітні 2022‐го. До початку російського вторгнення бізнесмени не мали жодного стосунку до оборонки. За три роки їхній бренд Ukrarmor виріс до маркетплейсу із 7855 позиціями одягу та спорядження для військових від 157 брендів. Виторг компанії за минулий рік зріс більш як у сім разів і становив 185 млн грн.

Як влаштований бізнес найдинамічнішого мілітарі‐бренду?

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Четвертий випуск 2025 року вже у передпродажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні