Наталія Яроменко /надано пресслужбою
Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

ZARA в make up. Косметичний бренд Lamel підкорив пострадянський простір, втратив його за кілька тижнів і пішов у битву з гігантами мейкап-індустрії. Історія українки Наталії Яроменко

7 хв читання

Інвестує в пригоди. Яскраві продукти і ризикований маркетинг – запорука успіху косметики Lamel, впевнена Наталія Яроменко. Фото надано пресслужбою

Наталія Яроменко створила одного з найбільших виробників косметики на пострадянському просторі. І майже все втратила у перші тижні війни. Щоб підвестися, довелось навчитись конкурувати зі світовими гігантами мейкап-індустрії на їхніх «рідних» ринках.

Новий номер журналу Forbes Україна

Новий номер журналу Forbes Україна

Цей матеріал із останнього номеру Forbes. Придбати його з безкоштовною доставкою можна за цим посиланням. У журналі: найкращі роботодавці воєнного часу, 50 лідерок України, дилема необанку Revolut, школа СЕО від Genesis, рекорди ОККО, злет і падіння Айбокс банку, залізна леді ЗСУ та ще понад десять історій.

У квітні 2022-го в одеський магазин EVA завітала жінка, яка, напевно, здивувала продавця-консультанта: клієнтка попросила продати їй всю наявну косметику бренда Lamel. Незвичайним покупцем була власниця цієї торгової марки Наталія Яроменко, 45.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні