Категорія
Компанії
Дата

Forbes Digital

Мінус 1000 АЗС за 2,5 року. Автозаправна імперія Ігоря Коломойського втратила лідерство. Що на неї очікує

2 хв читання

АЗС Авіас /Getty Images

Група «Приват» ніколи не розглядала АЗС як бізнес, лише як інструмент для виведення грошей з «Укрнафти», каже аналітик Сергій Куюн. Фото Getty Images

Мережа АЗС, яка входить до групи «Приват» Ігоря Коломойського та Геннадія Боголюбова, за 2,5 року війни скоротилася втричі. Чому це сталося, що залишилося від колись найбільшої мережі та які вона має перспективи? 

Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?

Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!

До повномасштабної війни мережа заправок «Привату» займала перше місце на паливному ринку як за кількістю станцій, так і за об’ємами продажу пального в роздріб. До групи входили 1500 АЗС під брендами «Укрнафта», «Авіас», ANP, Sentosa, «Мавекс». Частка на ринку – 16,7%*, за оцінкою консалтингової групи «А-95».

За два з половиною роки війни від паливної імперії Ігоря Коломойського та Геннадія Боголюбова залишилось близько 500 АЗС, а частка на ринку впала до 4,9%, за оцінкою «А-95». У першому півріччі 2024-го виторг мережі знизився вдвічі, до 5-7 млрд грн, за розрахунками Forbes.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд