Власник компанії «Автострада» Максим Шкіль поставив усе на «Велике будівництво» Зеленського. Зміг збільшити бізнес під час війни, коли державі стало не до доріг. Але тепер, щоб урятувати компанію, йому треба забрати в держави борг у 10 млрд грн. Який шлях він обере?
8 грудня 2023-го мер Києва Віталій Кличко розпорядився зупинити метро на житловий масив Теремки: тунель між станціями «Либідська» – «Деміївська» протікав і міг завалитися будь-якої миті. Понад 200 000 киян, що мешкають у Голосіївському районі, відчули неабияку логістичну проблему. Уродженець Львова Максим Шкіль побачив можливість. Шанс зайти на ринок київського метробудування Шкіль не втратив: уже за чотири дні саме його компанія «Автострада» виграла закритий конкурс на ремонт тунелю, запропонувавши місту прайс приблизно на 490 млн грн.
А за пів року Шкіль, 41, зірвав по-справжньому великий куш – 12 липня завершилися торги на добудову лінії метро на столичний Виноградар. Ціна питання – 14 млрд грн. Останні півтора десятиліття на нескінченній добудові та реконструкції Київського метрополітену заробляв обмежений пул компаній, де новачкам не було місця. Серед них – «Київметробуд», «Теплоенергоавтоматика», «Київметропроєкт» та інші. Цього разу зі Шкілем ніхто не конкурував – аукціон виграв єдиний учасник, свідчать дані Prozorro.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.