Групу компаній «Автострада» визнали переможцем процедури закупівлі з будівництва метро до житлового масиву Виноградар у Києві, будівництво розпочнеться у найближчі місяці. Про це повідомив власник групи компаній Максим Шкіль. Загальну суму інвестицій в цей проєкт компанія оцінює у понад $50 млн
Деталі
- На першому етапі «Автострада» планує провести детальний аналіз стану виконання робіт, над якими працювали попередні підрядні організації.
- Також необхідно провести коригування проекту в частині обсягів, виду робіт та їхньої вартості, розповів Шкіль. Він наголосив, що для цього у компанії є власний проектний інститут з окремим підрозділом підземного будівництва.
- Паралельно з документальною роботою компанія планує в найближчі місяці розпочати саме будівництво метро на Виноградар.
- Шкіль назвав мобілізацію та вчасне фінансування з боку держави головними факторами, які впливатимуть на темпи будівництва.
- На першому етапі компанія планує розпочати роботи за власний рахунок, без авансів.
- «Ставимо перед собою задачу, щоб при умові належного фінансування, вийти в 2025 році на повний темп роботи в цілодобовому режимі по всіх ділянках будівництва. Загалом плануємо задіяти понад 4000 працівників», – розповів Шкіль.
- Загальну сума інвестицій в цей проєкт компанія оцінює у понад $50 млн. «Автострада» планує в найближчий місяць законтрактувати необхідне обладнання для будівництва метро на суму понад $30 млн.
- Також для того, щоб не було зупинок будівництва, «Автострада» розраховує на кредитні кошти та власний обіговий капітал в межах 1 млрд грн. Ці кошти використовуватимуться на випадок, якщо у замовника буде затримка з фінансуванням, уточнив Шкіль.
Контекст
17 червня закінчився термін подання тендерних пропозицій для двох найбільших інфраструктурних об’єктів Києва за час війни: будівництва метрополітену від станції «Сирець» до житлового масиву Виноградар та ремонт мосту Метро. Столична влада готова була заплатити підряднику метро на Виноградар майже 14 млрд грн, а тому, хто ремонтуватиме міст Метро, – понад 2 млрд грн.
Попри велику суму замовлення, запеклої боротьби на торгах не було. На кожен з аукціонів прийшло лише по одному учаснику: реставрувати міст київської підземки за 1,995 млрд грн запропонувала турецька компанія «Онур», а будувати метро на Виноградар за 13,79 млрд грн зголосилась компанія Максима Шкіля Autostrada, свідчать дані Prozorro.
Обидві компанії входили до трійки найбільших підрядників президентської програми «Велике будівництво». За підсумками 2021 року, вони отримали від «Укравтодору» замовлень більш як на 50 млрд грн. До двох останніх тендерів сукупна вартість підрядів, які отримали Onur та Autostrada, становила близько 2 млрд грн. Після завершення всіх процедур разом із ними сягне близько 18 млрд грн*.
Які ще об’єкти у столиці будують ці компанії та що про них відомо, читайте в матеріалі Forbes Ukraine.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.