Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
08:06 хвилин
Сезон високих продажів, який стартує на Чорну пʼятницю, приносить ритейлу до 10% річного виторгу. Щоб обійти конкурентів, у 2025-му маркетологи зміщують акцент із великих дисконтів на штучний інтелект, підписки, креатив та ком’юніті. Розповідають СМО «Епіцентру», «Аврори», Makeup, Comfy, Intertop, MauDau, «Алло», «Фокстроту» про те, як вони це роблять
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною трьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. У період Black Friday діє знижка -30%: 1259 грн замість 1799 грн.
Інфляція понад 13% і падіння купівельної спроможності змушують ритейлерів передивлятись маркетингові стратегії. У сезон розпродажів вони заходять з інструментами, які мають спрацювати щодо вибагливого споживача, зокрема того, який не довіряє знижкам.
Поборотись є за що. Чорна пʼятниця лишається піковим тижнем продажів: окремим компаніям вона приносить до 10% річного виторгу.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.