Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

Дійшли до мільярда. Оборонна компанія «Інфозахист» під час великої війни збільшила команду на 40% і отримала 1 млрд грн виторгу. У чому секрет виробника із 20-річною історією  

5 хв читання

Портативний пеленгатор «Пластун» /колаж Анастасія Решетнік

Найпоширеніший на фронті продукт «Інфозахисту» – пеленгатор «Пластун» Фото колаж Анастасія Решетнік

На початку повномасштабного вторгнення виробник систем радіоелектронної розвідки «Інфозахист» опинився на межі виживання через брак контрактів та окупацію виробництва. Довелося скорочувати команду й урізати зарплати. Три роки по тому «Інфозахист» має удвічі більше працівників, 1 млрд грн виторгу й будує плани відкриття бек-офісу за кордоном. На чому заробляє виробник пристроїв для виявлення ворожих літаків та станцій зв’язку?

У вересні виробник систем радіоелектронної розвідки «Інфозахист» уперше за 20 років існування вийшов на виторг в 1 млрд грн з початку 2024 року, повідомив Forbes директор Ярослав Калінін,38. Продукти компанії «слухають» радіопростір і виявляють координати ворожої артилерії, станцій зв’язку, РЕБ і навіть кораблів.    

Заснований у 2001-му «Інфозахист» – одна з небагатьох публічних приватних компаній в Україні, яка виробляє такі системи. Кити ринку – державні та науково-дослідні підприємства з орбіти «Укроборонпрому» або спецслужб. 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд