Протягом останнього місяця бізнес в Україні змінився та перейшов на роботу у воєнному стані. Підприємці та працівники щодня зіштовхуються з непростими виборами та умовами.
Аби зберегти робочі місця українців, бізнесу потрібно працювати. Тому компанії об’єднались у зусиллях підтримати економіку та допомогти країні.
IT-галузь – чи не єдина гілка економіки, що зараз може стабільно працювати. Користуючись цією можливістю, компанії не тільки продовжують функціонувати, а й ініціюють благодійні проєкти для підтримки суспільства та економіки.
Євген Лемеш, CHRO групи компаній Creatio (до якої входить Terrasoft), розповів Forbes про роботу компанії під час війни та допомогу бізнесу й громадам.
Як змінилась робота вашої команди під час війни?
Нашим основним фокусом у перші дні війни стало гарантування безпеки наших співробітників та їхніх близьких, тому 520 членів команди разом із їхніми родинами були релоковані з Києва і розміщені на заході України та у сусідніх країнах Європи. Зараз більша частина команди працює у хабі на заході країни, проте, звісно, після перемоги ми повернемося до київського офісу.
Ми зберегли всю команду, у нас не було скорочень і зменшення заробітних плат, зараз для нашої компанії дуже важливо забезпечити фінансову стабільність для співробітників. Більше того, ми розширюємо штат і наймаємо нових працівників: процеси найму і онбордингу повністю пристосовано до віддаленої роботи.
Також у перші години повномасштабної війни ми ухвалили рішення повністю і назавжди вийти з ринків Росії та Білорусі. Ми розірвали всі стосунки з тамтешніми клієнтами і партнерами та не отримуємо жодного доходу з цих територій.
Як ви переналаштували бізнес-процеси? Чи вдалося забезпечити клієнтам безперебійний доступ до ваших продуктів?
У цій ситуації нам став у пригоді досвід, який ми отримали за два роки роботи в умовах пандемії. Наші процеси були адаптовані до віддаленого формату роботи, всі системи функціонують у хмарі, а команда за цей час вже звикла до ремоуту. Завдяки цьому ми змогли забезпечити безперебійну роботу продуктів Creatio і обслуговування клієнтів.
Євген Лемеш
CHRO, Creatio
Наші процеси були адаптовані до віддаленого формату роботи, всі системи функціонують у хмарі, а команда звикла до ремоуту. Завдяки цьому ми змогли забезпечити безперебійну роботу продуктів Creatio і обслуговування клієнтів.
Як війна вплинула на потік клієнтів та існуючі проєкти?
Creatio – міжнародна компанія з широкою географією присутності, з клієнтами у понад ста країнах. В останні роки основний дохід компанія отримує з регіонів Америки та Європи, зараз ми продовжуватимемо максимально активно розвивати глобальні ринки.
До того ж ми запустили програму підтримки українського бізнесу, що передбачає спеціальне ціноутворення на продукти Creatio для українських компаній, і спостерігаємо величезний запит від бізнесу на нові технології. Вся команда Creatio працює 24/7, тому я впевнений, що разом зможемо пройти через цей виклик.
Розкажіть детальніше про вихід з ринків Росії і Білорусі
Ми цілком і повністю припинили діяльність на цих ринках. З початку війни компанія не отримує жодних доходів від клієнтів з цих країн та не отримуватиме їх у майбутньому. У Creatio ухвалили рішення не підтримувати та не постачати програмні продукти у цих географіях, розірвати всі партнерські контракти і закрити офіс у Росії. Ми жодної хвилини не вагалися у цьому рішенні, адже просто не могли вчинити інакше.
Вся країна зараз демонструє неймовірну єдність і підтримку одне одного. Які проєкти, направлені на підтримку армії та економіки, зараз реалізовує Creatio?
Звісно, наша команда також доєдналася до цього руху. Зараз ми працюємо у багатьох напрямках, про кожен з яких розповідаємо на нашому сайті і у соцмережах.
Серед таких проєктів – фінансова допомога армії та волонтерським організаціям: за перші 30 днів війни інвестували понад 10 млн гривень у різні ініціативи. Також ми безкоштовно надаємо продукти Creatio громадським і державним організаціям для реалізації важливих для суспільства проєктів; активно функціонує програма підтримки українського бізнесу.
Крім цього, наші колеги за власною ініціативою беруть участь у реалізації різноманітних волонтерських проєктів: всіляко допомагають ЗСУ й Територіальній обороні, вивозять тварин із зон бойових дій, чинять опір в інформаційному просторі.
Як Creatio допомагає українському бізнесу та громадським організаціям
- Безкоштовні ліцензії на продукти Creatio для громадських організацій і органів самоврядування
- Програма підтримки українського бізнесу – 50% знижки на продуктову лінійку
На кого поширюється ваша програма підтримки бізнесу і які її переваги?
Програма підтримки передбачає спеціальне ціноутворення на продукти Creatio для всіх клієнтів з України – вони можуть придбати ліцензії за 50% від вартості. Також ми прибрали плату за навчання та сертифікацію для клієнтів і партнерів, щоб максимально спростити та пришвидшити процес запуску платформи.
Будь-яка компанія з України, яка хоче впровадити нове ПЗ або замінити існуюче, може скористатися цією пропозицією – деталі можна знайти на нашому сайті.
Можете поділитися прикладами використання продуктів Creatio для реалізації громадських і волонтерських проєктів?
Наразі таких проєктів вже багато. Наприклад, Creatio використовується для відстеження та розподілення надходжень гуманітарної допомоги в одному з благодійних фондів.
Також на платформі була автоматизована робота центру обслуговування внутрішньо переміщених осіб для Трускавецької громади.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.