Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
03:55 хвилин
Штучний інтелект перестав бути конкурентною перевагою. Вирішальним є людський фактор у використанні ШІ-інструментів. Про це під час воркшопу на Forbes AI Summit розповіли Валентин Панюта й Анна Запорожченко з агенції HyperNormal. Як працювати з ШІ-інструментами, щоб вони приносили користь бренду?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
ШІ можна використовувати для спрощення процесів або пришвидшення роботи, але набагато цінніший людський капітал, який інвестували у проєкт, розповів СЕО HyperNormal Валентин Панюта 27 листопада на AI Summit від Forbes Ukraine.
Показовий кейс – різдвяний ролик Coca-Cola, зібраний зі старих матеріалів за допомогою ШІ. Усередині компанії він виглядав як класична оптимізація: зекономили бюджет, використали тренд, зробили швидко, розповідає Панюта. Який результат?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.