Пандемія та війна стали випробуванням для Tickets.ua, онлайн-оператора квитків. Спершу обмеження на пересування через COVID, а згодом – закрите небо перекроїли бізнес. Новий фокус – автобусні перевезення, експансія та додаткові сервіси. Наприклад, у червні компанія запустила покупку квитків частинами у партнерстві з monobank. CEO Андрій Інгульський розповідає про те, як на ходу переосмислює бізнес
Купуйте річну передплату на 6 журналів Forbes Ukraine зі змістовними матеріалами, рейтингами та аналітикою від 1 350 грн.
У липні онлайн-сервіс з купівлі квитків Tickets.ua продав рекордну за останні роки кількість авіаквитків за добу – 6200 штук, розповідає CEO Андрій Інгульський, 42. Це все ще удвічі менше порівняно з довоєнними показниками, коли цифра сягала 12 000 квитків на добу.
Інгульський заснував Tickets.ua у 2008 році разом з киянином Сергієм Кравцем. Сервіс бронював авіаквитки, заробляючи на комісії та власній націнці. У 2013-му компанія почала експансію, тому через два роки створила холдинг TTN в Австрії, під парасолькою якого обʼєднала всі іноземні «дочки».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.