Пандемія та війна стали випробуванням для Tickets.ua, онлайн-оператора квитків. Спершу обмеження на пересування через COVID, а згодом – закрите небо перекроїли бізнес. Новий фокус – автобусні перевезення, експансія та додаткові сервіси. Наприклад, у червні компанія запустила покупку квитків частинами у партнерстві з monobank. CEO Андрій Інгульський розповідає про те, як на ходу переосмислює бізнес
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
У липні онлайн-сервіс з купівлі квитків Tickets.ua продав рекордну за останні роки кількість авіаквитків за добу – 6200 штук, розповідає CEO Андрій Інгульський, 42. Це все ще удвічі менше порівняно з довоєнними показниками, коли цифра сягала 12 000 квитків на добу.
Інгульський заснував Tickets.ua у 2008 році разом з киянином Сергієм Кравцем. Сервіс бронював авіаквитки, заробляючи на комісії та власній націнці. У 2013-му компанія почала експансію, тому через два роки створила холдинг TTN в Австрії, під парасолькою якого обʼєднала всі іноземні «дочки».
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.