За час повномасштабного вторгнення український ринок автобусних перевезень виріс щонайменше втричі – до близько 7 млрд грн. Хто заробив на бумі найбільше?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
До війни автобусний парк українського перевізника «Євроклаб» складався з 17 автобусів, зараз – із 45, а до кінця року компанія розраховує придбати ще з десяток, розповідає СЕО компанії Наталія Волк. «Відправляємо по сім автобусів на день, як компанія виросли понад удвічі, – каже Волк. – Готуємо відкриття представництв в Австрії та Угорщині».
Оцінити фінансові успіхи компанії з відкритих джерел неможливо, як і більшості гравців на цьому ринку, «Євроклаб» їх не оприлюднює. Називати цифри Волк теж відмовляється. «Ринок надто конкурентний», – пояснює вона.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.