Минулий рік для французького стартапа BlaBlaCar виявився більш, ніж вдалим: прибуток зріс на третину – до €253 млн, сервісом скористалися на 23% більше пасажирів – загалом 80 млн, серед них – близько 11 млн українців. Значна частина успіху компанії – завдяки Україні, розповідає Ольгерд Шилейко, який очолив ринки Центральної та Східної Європи BlaBlaCar на початку 2024-го. Чого чекати від BlaBlaCar українцям цього року та чи є серед планів французів покинути ринок Росії?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за 1259 грн замість 1799 грн. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. В період акції Christmas sale діє знижка 30% 🎁
«Ставимо Україну як бенчмарк», – каже Шилейко. Попри війну місцевий ринок залишається стійким та продовжує зростати – особливо автобусний напрям: торік через сервіс придбали на 80% більше квитків, пояснює він.
У 2023 році дочка BlaBlaCar в Україні змогла у 2,6 раза наростити дохід – до 571,2 млн грн, а чистий прибуток компанії сягнув 143,4 млн грн проти 127,5 млн грн збитків у 2022-му, свідчать дані «Опендатабот».
Плани на цей рік – не менш амбіційні, розповідає Шилейко. Стартап розглядає кілька потенційних угод в регіоні ЦСЄ, які допоможуть зміцнити позиції BlaBlaCar. Що це може бути та чи здатна прихильність BlaBlaCar до українського ринку переконати вийти з РФ?
Інтервʼю з Шилейком скорочене та відредаговане для ясності.
Важливий ринок
– Чому відбулася зміна керівництва? Підхід до бізнесу в Україні через це теж зміниться?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.