Минулий рік для французького стартапа BlaBlaCar виявився більш, ніж вдалим: прибуток зріс на третину – до €253 млн, сервісом скористалися на 23% більше пасажирів – загалом 80 млн, серед них – близько 11 млн українців. Значна частина успіху компанії – завдяки Україні, розповідає Ольгерд Шилейко, який очолив ринки Центральної та Східної Європи BlaBlaCar на початку 2024-го. Чого чекати від BlaBlaCar українцям цього року та чи є серед планів французів покинути ринок Росії?
«Ставимо Україну як бенчмарк», – каже Шилейко. Попри війну місцевий ринок залишається стійким та продовжує зростати – особливо автобусний напрям: торік через сервіс придбали на 80% більше квитків, пояснює він.
У 2023 році дочка BlaBlaCar в Україні змогла у 2,6 раза наростити дохід – до 571,2 млн грн, а чистий прибуток компанії сягнув 143,4 млн грн проти 127,5 млн грн збитків у 2022-му, свідчать дані «Опендатабот».
Плани на цей рік – не менш амбіційні, розповідає Шилейко. Стартап розглядає кілька потенційних угод в регіоні ЦСЄ, які допоможуть зміцнити позиції BlaBlaCar. Що це може бути та чи здатна прихильність BlaBlaCar до українського ринку переконати вийти з РФ?
Інтервʼю з Шилейком скорочене та відредаговане для ясності.
Важливий ринок
– Чому відбулася зміна керівництва? Підхід до бізнесу в Україні через це теж зміниться?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.