Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
05:01 хвилин
Стартап Данила Тонкопія InCharge One мав амбітну мету – монетизувати розетки в кафе, але після пілотів у Лос-Анджелесі й невдалого краудфандингу опинився в підвішеному стані. На рахунку другого проєкту Тонкопія – майже пів мільйона доларів інвестицій, але закріпитися на американському ринку йому не вдалося. Тепер інвестори очікують на півот. Forbes Ukraine розібрався, чому проєкт став на паузу та які висновки з цього можуть зробити інші фаундери
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
З червня 2025-го підприємець Данило Тонкопій не зазначається як CEO свого другого стартапу InCharge One, згідно з його профілем у LinkedIn. Соцмережі компанії перестали оновлюватися сім місяців тому. Кількість працівників упала до нуля, згідно зі сторінкою стартапу в Linkedin.
Заснований у 2023-му, проєкт розробляв «розумні розетки» з платним доступом у кафе та ресторанах. Проєкт став на паузу. «Він ні живий ні мертвий», – каже співзасновник українського фонду ZAS Ventures Андрій Зінчук. У 2024-му фонд вклав $50 000 у проєкт Тонкопія.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.