Категорія
Інновації
Дата

Forbes Digital

«Перерозподілити персонал». «Сільпо» розгортає сервіс виклику продавця від українського стартапу AskFor у десятках магазинів. Чи дієво?

3 хв читання

акселератор Fozzy Venture Studio для стартапів /колаж Анастасія Савеленко

Стартап AskFor з акселератора Fozzy Group налагодив комерційну співпрацю з мережею «Сільпо». Фото колаж Анастасія Савеленко

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:33 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:33

Fozzy Group завершила другу хвилю свого акселератора стартапів Fozzy Venture Studio першою комерційною співпрацею. Мережа супермаркетів «Сільпо» (входить до групи) готується впровадити сервіс виклику консультанта від стартапу AskFor у десятках своїх магазинів. Яка від цього користь одному з найбільших ритейлерів?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною трьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас. У період Black Friday діє знижка -30%: 1259 грн замість 1799 грн.

У 2026 році сервіс виклику консультанта від українського стартапу AskFor з’явиться приблизно у 60 магазинах «Сільпо», йдеться у відповіді компанії на запит Forbes. Це перша комерційна співпраця між Fozzy Group та стартапом, що пройшов її внутрішню акселерацію Fozzy Venture Studio, повідомила компанія 11 листопада. 

Нині сервіс працює у чотирьох київських магазинах «Сільпо». Там на вітринах відділів кулінарії та м’ясної продукції з’явилися наліпки з QR-кодами та кнопки для виклику продавця від стартапу AskFor, створеного в лютому 2024-го Антоном Клочком, Валерією Васіною та Романом Ванютою.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
П'ятий випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні