Що означає «помилятися правильно» і чи ваша компанія володіє цією навичкою? Дізнавайтесь у тесті Forbes!
Даруємо 40% знижки на річну підписку Forbes Digital. Пропозиція діє за промокодом SEPT40 до 18 вересня включно. Оформлюйте за посиланням.
У мережі «Аврора» встановлено понад 20 000 прайс‐чекерів – терміналів, на яких можна перевірити вартість товару. Їхня поява – результат помилки. Раніше товар опинявся на поличках поруч із неправильним цінником. Побачивши на касі ціну, вищу за очікувану, клієнти нервували і скаржилися. Тож IT‐відділ мережі розробив власні прайс‐чекери, згадує співзасновник «Аврори» Лев Жиденко. «Це був шлях від проблеми до системного рішення», – каже він.
«Ми добре ставимося до помилок, – говорить Жиденко. – Це дає людям можливість ризикувати і не боятися».
Лідери Google публічно хвалять колег, які помиляються. У Procter & Gamble є премія «Героїчний провал». Коли у 2006 році Алан Маллалі очолив Ford, одним із його перших кроків було привчити менеджерів швидко та чесно казати про проблеми й затримки.
Робота з помилками критично важлива для вашого бізнесу і життя, переконана гарвардська професорка Емі Едмондсон. Її книга «Правильний вид неправильного: наука хороших невдач» стала книгою 2023 року за версією Financial Times.
Помилятися – не погано, погано – помилятися неусвідомлено та не робити висновків, наголошує Едмондсон. «Коли ми не зізнаємось у маленьких помилках, дозволяємо їм перетворитися на великі», – попереджає вона.
Чи вміє ваша компанія помилятись і вчитися на цьому? Беріть у руки «олівець» і проходьте тест Forbes, аби дізнатися. Він допоможе зрозуміти, як ви ставитеся до помилок і чого вам бракує, щоб зробити їх своїм союзником.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.