Фокус видавництва «Ранок» – на дитячих книгах та підручниках. Їхня основна аудиторія стрімко зменшується: 2 млн дітей виїхали за межі країни, щоб урятуватися від війни, повідомляла у лютому 2024-го Олена Зеленська. Основні потужності видавництва зосереджені у Харкові, якій потерпає від постійних обстрілів та відключень електрики. Як розвиватись у таких умовах? Інтерв'ю із гендиректором «Ранку» Віктором Кругловим.
⚡️ Лише 3 дні! Отримайте доступ до річної підписки Forbes Digital зі знижкою 40%. Промокод: MORNING. Оформлюйте підписку за посиланням.
«Ранок» входить до трійки найбільших видавництв України. У 2023-му за річним виторгом його обійшло лише КСД – 592 проти 593 млн грн, свідчать дані УІК. Але прибутковість значно зменшилася, каже директор видавництва «Ранок» Віктор Круглов. Причина – постійні обстріли Харкова, де розміщені основні потужності видавництва, відключення електрики, зростання вартості паперу та робочої сили.
Це не зупиняє поступ видавництва. «Ранок» відкрив імпринт Readberry, присвячений літературі young adult, і планує співпрацю з видавцем манґ і коміксів Varvar Publishing. Найближчі завдання – боротьба з кадровим голодом, відкриття Академії видавничого бізнесу та підсилення експансії: нині від продажів за кордоном приходить близько 10% доходу.
Як один із головних гравців видавничої індустрії живе на третій рік великої війни?
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.