Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
04:22 хвилин
Кампанія «Твердий стандарт» з відомою акторкою кіно для дорослих мала привернути увагу будівельників до догляду за бетоном. Привернула, і не тільки будівельників. 16 жовтня власник креативної агенції Reitarska Максим Бондаренко повідомив, що Держпродспоживслужби ухвалила рішення про штраф після розгляду його скарги. Причина його заяви – порушення закону про заборону сексистської реклами. Як реагує на ринок на ці ролики та що на це коментує «Ковальська»?
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
Вперше скандал навколо «Бетону від Ковальської» розгорівся влітку 2025-го. Запущена в липні кампанія «Твердий стандарт» просувала правила догляду за бетоном. Роль «експертки з твердості» в ній зіграла українська акторка фільмів 18+ Юлія Сенюк (Джозефіна Джексон).
«Ролики з натяками на секс викликала хвилю обурення і звинувачень у сексизмі», – каже координаторка програми «Гендерна демократія» Фонду ім. Гайнріха Бьолля, Галина Котлюк.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.