Категорія
Гроші
Дата

Forbes Digital

Під тиском. «Українська правда» планує запуск пейволу в жовтні 2025-го. Скільки це може принести?

4 хв читання

«Українська правда» пейвол /колаж Анастасія Савеленко для Forbes Ukraine

Видання «Українська правда» запускатиме пейвол Фото колаж Анастасія Савеленко для Forbes Ukraine

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:52 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:52

«Українська правда» планує впровадити платний доступ до частини контенту вже у жовтні. Серед причин – втрата $240 000 рекламних надходжень. Рекламодавці пішли через тиск Офісу президента, розповіла The Times головна редакторка «Української правди» Севгіль Мусаєва. Які перспективи пейволу в одного з найпопулярніших видань країни?

Бізнес-конференція Forbes Agro: відкрийте для себе нові агроінновації та інвестиційні можливості — купуйте квиток прямо зараз!

До 25.08 діє спеціальна ціна.

«Українська правда» (УП) – одне з найстарших українських медіа, яке щомісячно читають 7,3 млн унікальних користувачів, за даними медіакіту УП. І це дуже лояльні читачі. Щомісяця сайт отримує 120 млн переглядів, писав виконавчий директор «Української правди» Андрій Боборикін у своїй розсилці «Медіабіль» в середині липня. Бюджет усіх проєктів УП – близько 150 млн грн на рік, або 12,5 млн грн на місяць. 

УП заробляє на рекламі, донатах, грантах й івентах, але реклама залишається основним джерелом доходу, каже Боборикін. В інтервʼю на подкасті «Закрив раунд» він зазначав, що банерна реклама приносить приблизно половину всіх доходів. Але, на думку Боборикіна, це ненадійне джерело: «Ринок рухається в бік платформ, і з часом реклама буде лише там». 

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні