До медіагрупи «Українська правда» увійшов інформаційний сайт Mezha.Media, який спеціалізується на технологіях та IT. Про підписання угоди повідомив виконавчий директор УП Андрій Боборикін.
Новий номер Forbes Ukraine: 202 найбільші приватні компанії та 303 ефективних СЕО. Оформлюйте передзамовлення та будьте першими, хто отримає два журнали за ціною одного!
Ключові факти
- Mezha.Media і надалі розвиватиметься як окремий проєкт, отримуючи при цьому підтримку від медіагрупи, зазначив Боборикін.
- За його словами, невдовзі редакція сайту підсилиться авторами, а в структурі його продуктів активно розвиватимуться нові формати, зокрема відео.
- Боборикін наголосив, що угода не передбачає зміну формату сайту чи системи коментарів. Дизайн також не зазнає змін.
- Щоб закріпити досягнуті домовленості, Mezha.Media та «Українська правда» підписали редакційну угоду, яка забезпечить гарантії незалежності та невтручання у контент.
Цитата
«В «Українській правді» понад усе цінується якісна та незалежна журналістика. Радий тому, що, рухаючись в ногу з часом, ми розширюємось в бік технологій і не зраджуємо цим принципам», – зазначив Андрій Боборикін.
Контекст
Mezha.Media – інформаційний сайт від команди IT-журналістів, які раніше створювали видання «Домашній ПК» та ITC. Видання тестує межі можливостей ґаджетів, пише про нові технології та публікує контент зі світу IT. Головний редактор – Тарас Міщенко.
На початку вересня 2023 року медіагрупа «Українська правда» оголосила про інтеграцію видання «Європейська правда».
У травні 2021 року компанія Dragon Capital Томаша Фіали придбала медіагрупу «Українська правда». Ціну угоди сторони не розкривали. За розрахунками експертів, яких опитав Forbes, вона могла становити від $1,4 до $2,5 млн.
В купівлі УП Фіалою є комерційний сенс. Dragon Capital належить медіахолдинг NV, який складається з однойменних журналу, радіостанції та інтернет-порталу, а також компанії Treeum, що управляє сайтами Minfin.ua і finance.ua.
Завдяки синергії цих проєктів кожен із них може заробляти більше, вважає колишній співвласник видавництва УМХ Борис Ложкін. Це можливо внаслідок ширшого охоплення аудиторії, яка цікава великим гравцям, що купують велику кількість рекламного інвентаря, пояснює Олександр Глущенко, член правління Інтернет-асоціації України. На думку Федора Дроздовського, збільшення ресурсу допоможе продавати. «Для цього й створюються альянси і сейлз-хауси, охоплення – з погляду бізнесу, продавати легше», – зазначав він.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.