Гірничо-металургійний комбінат «АрселорМіттал Кривий Ріг» через проблеми з експортом скорочує зарплати та переходить на скорочений режим роботи. Більшість колективу працюватиме на 2/3 навантаження, йдеться у зверненні гендиректора компанії Маоро Лонгобардо.
Шукаємо 250 малих та середніх бізнесів, які змінюють правила гри. Якщо ваша компанія стрімко зростає та має амбіції стати лідером ринку — подайте заявку до Next250!
Ключові факти
- Через блокування російськими військами чорноморських портів у АМКР виникли труднощі з експортом продукції. Витрати на доставку чавуну і залізорудного концентрату зросли у пʼять разів, заявляє Лонгобардо.
- За його словами, «Укрзалізниця» не справляється з величезним обсягом вантажоперевезень. Те саме стосується і європейських залізничних компаній.
- Через це обсяги експорту підприємства вимушено зменшуються, продукція залишається на складах в Україні.
- Також Лонгобардо звернув увагу на рішення уряду про підвищення на 70% тарифів УЗ, яке «робить і без того високі витрати на перевезення непосильними».
Ключова цитата
«Доки це можливо, ми боротимемося за кожне робоче місце. Тому зараз, коли у нас більше немає можливості платити зарплати в повному обсязі, ми вимушені переглянути графік роботи для працівників – як виробничників, так і адміністративного персоналу. Вже з липня переважна частина колективу, включно з топменеджментом та працівниками-іноземцями, працюватиме на 2/3 навантаження», – заявив Маоро Лонгобардо.
Контекст
AМКР з 3 березня призупинив виробництво сталі у Кривому Розі, щоб забезпечити безпеку людей та активів. Технічна підтримка комбіната в законсервованому стані коштуватиме десятки мільйонів доларів на місяць, сказав на початку березня в інтервʼю Forbes гендиректор Лонгобардо. У червні компанія розраховувала вийти на 70% потужностей.
8 квітня АМКР оголосив про поступове відновлення виробництва. Меткомбінат запустив доменну піч №6. Зокрема, очікувався випуск 1000 т чавуну на добу.
На початку червня АМКР запустив одну з доменних печей, прокатний стан, конвертер та одну з трьох машин безперервного лиття.
29 червня Мінінфраструктури погодилося із пропозицією УЗ щодо підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%. На відміну від кількох попередніх підвищень минулого року, цього разу коефіцієнти підвищено однаково – на 70% для всіх 20 видів вантажів.

Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.