Категорія
Новини
Дата

«АрселорМіттал Кривий Ріг» вимушено скорочує графік роботи та зарплати працівникам

Гірничо-металургійний комбінат «АрселорМіттал Кривий Ріг» через проблеми з експортом скорочує зарплати та переходить на скорочений режим роботи. Більшість колективу працюватиме на 2/3 навантаження, йдеться у зверненні гендиректора компанії Маоро Лонгобардо.

Ключові факти

  • Через блокування російськими військами чорноморських портів у АМКР виникли труднощі з експортом продукції. Витрати на доставку чавуну і залізорудного концентрату зросли у пʼять разів, заявляє Лонгобардо.
  • За його словами, «Укрзалізниця» не справляється з величезним обсягом вантажоперевезень. Те саме стосується і європейських залізничних компаній.
  • Через це обсяги експорту підприємства вимушено зменшуються, продукція залишається на складах в Україні.
  • Також Лонгобардо звернув увагу на рішення уряду про підвищення на 70% тарифів УЗ, яке «робить і без того високі витрати на перевезення непосильними». 

Ключова цитата

«Доки це можливо, ми боротимемося за кожне робоче місце. Тому зараз, коли у нас більше немає можливості платити зарплати в повному обсязі, ми вимушені переглянути графік роботи для працівників – як виробничників, так і адміністративного персоналу. Вже з липня переважна частина колективу, включно з топменеджментом та працівниками-іноземцями, працюватиме на 2/3 навантаження», – заявив Маоро Лонгобардо.

Контекст

AМКР з 3 березня призупинив виробництво сталі у Кривому Розі, щоб забезпечити безпеку людей та активів. Технічна підтримка комбіната в законсервованому стані коштуватиме десятки мільйонів доларів на місяць, сказав на початку березня в інтервʼю Forbes гендиректор Лонгобардо. У червні компанія розраховувала вийти на 70% потужностей.

8 квітня АМКР оголосив про поступове відновлення виробництва. Меткомбінат запустив доменну піч №6. Зокрема, очікувався випуск 1000 т чавуну на добу.

На початку червня АМКР запустив одну з доменних печей, прокатний стан, конвертер та одну з трьох машин безперервного лиття.

29 червня Мінінфраструктури погодилося із пропозицією УЗ щодо підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%. На відміну від кількох попередніх підвищень минулого року, цього разу коефіцієнти підвищено однаково – на 70% для всіх 20 видів вантажів.

Матеріали по темі