Категорія
Новини
Дата

«АрселорМіттал Кривий Ріг» вимушено скорочує графік роботи та зарплати працівникам

1 хв читання

Гірничо-металургійний комбінат «АрселорМіттал Кривий Ріг» через проблеми з експортом скорочує зарплати та переходить на скорочений режим роботи. Більшість колективу працюватиме на 2/3 навантаження, йдеться у зверненні гендиректора компанії Маоро Лонгобардо.

Шукаємо 250 малих та середніх бізнесів, які змінюють правила гри. Якщо ваша компанія стрімко зростає та має амбіції стати лідером ринку — подайте заявку до Next250!

Ключові факти

  • Через блокування російськими військами чорноморських портів у АМКР виникли труднощі з експортом продукції. Витрати на доставку чавуну і залізорудного концентрату зросли у пʼять разів, заявляє Лонгобардо.
  • За його словами, «Укрзалізниця» не справляється з величезним обсягом вантажоперевезень. Те саме стосується і європейських залізничних компаній.
  • Через це обсяги експорту підприємства вимушено зменшуються, продукція залишається на складах в Україні.
  • Також Лонгобардо звернув увагу на рішення уряду про підвищення на 70% тарифів УЗ, яке «робить і без того високі витрати на перевезення непосильними». 

Ключова цитата

«Доки це можливо, ми боротимемося за кожне робоче місце. Тому зараз, коли у нас більше немає можливості платити зарплати в повному обсязі, ми вимушені переглянути графік роботи для працівників – як виробничників, так і адміністративного персоналу. Вже з липня переважна частина колективу, включно з топменеджментом та працівниками-іноземцями, працюватиме на 2/3 навантаження», – заявив Маоро Лонгобардо.

Контекст

AМКР з 3 березня призупинив виробництво сталі у Кривому Розі, щоб забезпечити безпеку людей та активів. Технічна підтримка комбіната в законсервованому стані коштуватиме десятки мільйонів доларів на місяць, сказав на початку березня в інтервʼю Forbes гендиректор Лонгобардо. У червні компанія розраховувала вийти на 70% потужностей.

8 квітня АМКР оголосив про поступове відновлення виробництва. Меткомбінат запустив доменну піч №6. Зокрема, очікувався випуск 1000 т чавуну на добу.

На початку червня АМКР запустив одну з доменних печей, прокатний стан, конвертер та одну з трьох машин безперервного лиття.

29 червня Мінінфраструктури погодилося із пропозицією УЗ щодо підвищення тарифів на перевезення вантажів на 70%. На відміну від кількох попередніх підвищень минулого року, цього разу коефіцієнти підвищено однаково – на 70% для всіх 20 видів вантажів.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Перший випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні