Онлайн-магазин цифрового одягу DressX залучив $2 млн венчурних інвестицій у посівному раунді, повідомили Forbes у компанії. DressX заснували Дар’я Шаповалова та Наталія Моденова в серпні 2020 року. Інвесторами раунду виступили фонди Alpha Edison та Artemis Fund, останній інвестує переважно в жінок-підприємниць та компанії сталого розвитку.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Компанія розробляє технологію створення цифрового одягу та продає віртуальні речі онлайн. Деякі предмети одягу можна буде купити у вигляді NF-токенів. Наразі продукт працює в бета-версії, продажі стартуватимуть найближчим часом, кажуть засновниці. Залучені інвестиції DressX витратять на розширення присутності у віртуальних світах: в компанії планують запустити повноцінний NFT-маркетплейс одягу. Гроші також підуть на розробку мобільного застосунку, де цифровий одяг буде доступний для купівлі на фото і відео.
«Наша мета – продати 1 млрд диджитал-речей та дати можливість кожному покупцеві бути дотичним до індустрії моди», – каже СЕО та співзасновниця DressX Дар’я Шаповалова. У скільки була оцінена компанія інвесторами, вона не розкриває. «Наша оцінка відповідає середнім показникам на цьому ринку – зазвичай це $6-15 млн», – каже Шаповалова.
DressX у цифрах і фактах:
- 100 дизайнерів співпрацюють із платформою
- Від 20% до 30% – комісія, яку отримують дизайнери від продажів
- Понад 1000 цифрових предметів одягу продаються у магазині
- Близько 20 співробітників у компанії
- У посівному раунді також взяли участь Unlock Venture Partners, One Way Ventures, Signal Peak Ventures, TLF Ventures
«Команда прагне прибирати кордони між модою та кінцевим споживачем, а рішення, які вони розробили, допомагає скоротити вуглецевий слід, пов’язаний із надмірним споживанням «фізичного одягу», – коментує угоду Леслі Голдман, генеральний партнер та співзасновник The Artemis Fund.
Попит на диджитал-технології спостерігають і продавці реального одягу. «Продукт буде цікавий клієнтам, які купують одяг для створення контенту в соцмережах: його можна доставити в будь-яку точку світу, придбати віртуальний аналог одягу відомих брендів за доступними цінами та мінімізувати екослід», – вважає Кіра Матвєєва, директор по продукту Lamoda Group.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.