Категорія
Новини
Дата

Магазин віртуального одягу, заснований українками, залучив $2 млн

1 хв читання

Онлайн-магазин цифрового одягу DressX залучив $2 млн венчурних інвестицій у посівному раунді, повідомили Forbes у компанії. DressX заснували Дар’я Шаповалова та Наталія Моденова в серпні 2020 року. Інвесторами раунду виступили фонди Alpha Edison та Artemis Fund, останній інвестує переважно в жінок-підприємниць та компанії сталого розвитку.

Компанія розробляє технологію створення цифрового одягу та продає віртуальні речі онлайн. Деякі предмети одягу можна буде купити у вигляді NF-токенів. Наразі продукт працює в бета-версії, продажі стартуватимуть найближчим часом, кажуть засновниці. Залучені інвестиції DressX витратять на розширення присутності у віртуальних світах: в компанії планують запустити повноцінний NFT-маркетплейс одягу. Гроші також підуть на розробку мобільного застосунку, де цифровий одяг буде доступний для купівлі на фото і відео. 

«Наша мета – продати 1 млрд диджитал-речей та дати можливість кожному покупцеві бути дотичним до індустрії моди», – каже СЕО та співзасновниця DressX Дар’я Шаповалова. У скільки була оцінена компанія інвесторами, вона не розкриває. «Наша оцінка відповідає середнім показникам на цьому ринку – зазвичай це $6-15 млн», – каже Шаповалова.

Магазин віртуального одягу, заснований українками, залучив $2 млн /Фото 1

Зліва направо: Дар’я Шаповалова, СЕО та співзасновниця DressX та Наталія Моденова, співзасновниця DressX. Фото DressX

DressX у цифрах і фактах: 

  • 100 дизайнерів співпрацюють із платформою
  • Від 20% до 30% – комісія, яку отримують дизайнери від продажів
  • Понад 1000 цифрових предметів одягу продаються у магазині
  • Близько 20 співробітників у компанії
  • У посівному раунді також взяли участь Unlock Venture Partners, One Way Ventures, Signal Peak Ventures, TLF Ventures
Магазин віртуального одягу, заснований українками, залучив $2 млн /Фото 2

Компанія розробляє технологію створення цифрового одягу та продає віртуальні речі онлайн. Фото DressX

Магазин віртуального одягу, заснований українками, залучив $2 млн /Фото 3

Компанія розробляє технологію створення цифрового одягу та продає віртуальні речі онлайн. Фото DressX

Попередній слайд
Наступний слайд

«Команда прагне прибирати кордони між модою та кінцевим споживачем, а рішення, які вони розробили, допомагає скоротити вуглецевий слід, пов’язаний із надмірним споживанням «фізичного одягу», – коментує угоду Леслі Голдман, генеральний партнер та співзасновник The Artemis Fund. 

Попит на диджитал-технології спостерігають і продавці реального одягу. «Продукт буде цікавий клієнтам, які купують одяг для створення контенту в соцмережах: його можна доставити в будь-яку точку світу, придбати віртуальний аналог одягу відомих брендів за доступними цінами та мінімізувати екослід», – вважає Кіра Матвєєва, директор по продукту Lamoda Group.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
В новому журналі Forbes Ukraine: список NEXT 250 перспективних компаній малого та середнього бізнесу

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні