Онлайн-магазин цифрового одягу DressX залучив $2 млн венчурних інвестицій у посівному раунді, повідомили Forbes у компанії. DressX заснували Дар’я Шаповалова та Наталія Моденова в серпні 2020 року. Інвесторами раунду виступили фонди Alpha Edison та Artemis Fund, останній інвестує переважно в жінок-підприємниць та компанії сталого розвитку.
За 107 років існування Forbes логотип змінювався 18 разів, але таким авангардним і вільним світ його бачить вперше. В новому числі журналу Forbes Ukraine: сучасне мистецтво, топ-50 благодійних фондів, альтернативна енергетика, 30 до 30. Замовляйте вже зараз!
Компанія розробляє технологію створення цифрового одягу та продає віртуальні речі онлайн. Деякі предмети одягу можна буде купити у вигляді NF-токенів. Наразі продукт працює в бета-версії, продажі стартуватимуть найближчим часом, кажуть засновниці. Залучені інвестиції DressX витратять на розширення присутності у віртуальних світах: в компанії планують запустити повноцінний NFT-маркетплейс одягу. Гроші також підуть на розробку мобільного застосунку, де цифровий одяг буде доступний для купівлі на фото і відео.
«Наша мета – продати 1 млрд диджитал-речей та дати можливість кожному покупцеві бути дотичним до індустрії моди», – каже СЕО та співзасновниця DressX Дар’я Шаповалова. У скільки була оцінена компанія інвесторами, вона не розкриває. «Наша оцінка відповідає середнім показникам на цьому ринку – зазвичай це $6-15 млн», – каже Шаповалова.
DressX у цифрах і фактах:
- 100 дизайнерів співпрацюють із платформою
- Від 20% до 30% – комісія, яку отримують дизайнери від продажів
- Понад 1000 цифрових предметів одягу продаються у магазині
- Близько 20 співробітників у компанії
- У посівному раунді також взяли участь Unlock Venture Partners, One Way Ventures, Signal Peak Ventures, TLF Ventures
«Команда прагне прибирати кордони між модою та кінцевим споживачем, а рішення, які вони розробили, допомагає скоротити вуглецевий слід, пов’язаний із надмірним споживанням «фізичного одягу», – коментує угоду Леслі Голдман, генеральний партнер та співзасновник The Artemis Fund.
Попит на диджитал-технології спостерігають і продавці реального одягу. «Продукт буде цікавий клієнтам, які купують одяг для створення контенту в соцмережах: його можна доставити в будь-яку точку світу, придбати віртуальний аналог одягу відомих брендів за доступними цінами та мінімізувати екослід», – вважає Кіра Матвєєва, директор по продукту Lamoda Group.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.