Категорія
Новини
Дата

Морський перевізник Maersk розриває співпрацю з російськими клієнтами

Морський перевізник Maersk розриває співпрацю з російськими клієнтами й не прийматиме нові замовлення від них. Вивіз усіх раніше завезених у Росію контейнерів планується до квітня 2022 року. Про це компанія написала в листі російським клієнтам, який опублікував Денис Довгополий у Фейсбуці.

Як мотивувати команду не збавляти темп у надскладних умовах? Дізнайтесь 25 квітня на форумі «Надлюди» від Forbes. Купуйте квиток за посиланням!

Ключові факти:

  • Компанія пообіцяла доставити вантаж клієнтів, що вже перебуває в дорозі.
  • «Виконання нормативних документів та обмежень, введених урядами закордонних країн стосовно Росії, а також очікувана економічна турбулентність в економіці країни, не дозволяє нам далі продовжувати свою діяльність у Росії», — ідеться у листі.

Контекст:

1 березня світовий гігант морських перевезень, компанія Maersk заявила про те, що припиняє контейнерні перевезення з Росії та в Росію. Винятки становитимуть лише харчові продукти, ліки та гуманітарні вантажі. Вже 2 березня компанія вирішила відмовитися від постачання заморожених вантажів. Maersk обслуговує контейнерні перевезення в Санкт-Петербурзі та Калінінграді в Балтійському морі, Новоросійську у Чорному морі та Владивостоку на східному узбережжі Росії.

За інформацією Reuters, Maersk володіє 31% російського портового оператора Global Ports, який управляє шістьма терміналами в Росії та двома у Фінляндії. До складу акціонерів оператора входять також російська держкомпанія «Росатом» та російський бізнесмен Сергій Шискарьов.

Також про припинення поставок вантажів до Росії заявила найбільша у світі компанія з контейнерних перевезень швейцарська MSC. Там повідомили, що з 1 березня вводять «тимчасову зупинку всіх замовлень вантажів у/з Росії, що охоплюють усі райони доступу, включаючи Балтику, Чорне море та Далекий Схід Росії».

У той же день про припинення поставок в Росію і з Росії заявила і французька CMA CGM, яка є третьою за величиною контейнерною лінією у світі. Прийом нових замовлень у та з російських портів у Чорному та Балтійському морях призупинила і японська компанія Ocean Network Express. А німецька Hapag Lloyd заявила про зупинення бронювання постачань у російських портах ще 24 лютого.

Видання CNN пише, що санкції, накладені на Росію через вторгнення в Україну, не вимагають зупинення рейсів та постачань до портів країни агресора. Проте рішення компанія є сигналом, що бізнес вважає розрив ділових звʼязків із цією країною в їхніх інтересах, і такі кроки створюють додаткове навантаження на російську економіку.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Виправити
Попередній слайд
Наступний слайд
Новий номер Forbes Ukraine

Замовляйте з безкоштовною кур’єрською доставкою по Україні