Морський перевізник Maersk розриває співпрацю з російськими клієнтами й не прийматиме нові замовлення від них. Вивіз усіх раніше завезених у Росію контейнерів планується до квітня 2022 року. Про це компанія написала в листі російським клієнтам, який опублікував Денис Довгополий у Фейсбуці.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти:
- Компанія пообіцяла доставити вантаж клієнтів, що вже перебуває в дорозі.
- «Виконання нормативних документів та обмежень, введених урядами закордонних країн стосовно Росії, а також очікувана економічна турбулентність в економіці країни, не дозволяє нам далі продовжувати свою діяльність у Росії», — ідеться у листі.
Контекст:
1 березня світовий гігант морських перевезень, компанія Maersk заявила про те, що припиняє контейнерні перевезення з Росії та в Росію. Винятки становитимуть лише харчові продукти, ліки та гуманітарні вантажі. Вже 2 березня компанія вирішила відмовитися від постачання заморожених вантажів. Maersk обслуговує контейнерні перевезення в Санкт-Петербурзі та Калінінграді в Балтійському морі, Новоросійську у Чорному морі та Владивостоку на східному узбережжі Росії.
За інформацією Reuters, Maersk володіє 31% російського портового оператора Global Ports, який управляє шістьма терміналами в Росії та двома у Фінляндії. До складу акціонерів оператора входять також російська держкомпанія «Росатом» та російський бізнесмен Сергій Шискарьов.
Також про припинення поставок вантажів до Росії заявила найбільша у світі компанія з контейнерних перевезень швейцарська MSC. Там повідомили, що з 1 березня вводять «тимчасову зупинку всіх замовлень вантажів у/з Росії, що охоплюють усі райони доступу, включаючи Балтику, Чорне море та Далекий Схід Росії».
У той же день про припинення поставок в Росію і з Росії заявила і французька CMA CGM, яка є третьою за величиною контейнерною лінією у світі. Прийом нових замовлень у та з російських портів у Чорному та Балтійському морях призупинила і японська компанія Ocean Network Express. А німецька Hapag Lloyd заявила про зупинення бронювання постачань у російських портах ще 24 лютого.
Видання CNN пише, що санкції, накладені на Росію через вторгнення в Україну, не вимагають зупинення рейсів та постачань до портів країни агресора. Проте рішення компанія є сигналом, що бізнес вважає розрив ділових звʼязків із цією країною в їхніх інтересах, і такі кроки створюють додаткове навантаження на російську економіку.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.