Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) внесло швейцарську корпорацію Nestle до переліку міжнародних спонсорів війни. Про це йдеться у повідомленні пресслужби НАЗК.
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
Ключові факти
- Попри російську агресію, Nestle продовжує працювати в РФ, постачати товари агресору та розширювати свою російську виробничу базу, зазначили в НАЗК.
- На початок 2022 року швейцарська корпорація мала в Росії сім фабрик, на яких працювало понад 7000 співробітників.
- На російському ринку Nestle представлена через ТОВ «Нестле Россия». У 2021 році вона сплатила податків на понад $25 млн. Однак, Nestle так і не опублікувала дані про свої доходи та сплачені податки за 2022 рік, ймовірно побоюючись міжнародного тиску, зазначається у повідомленні НАЗК.
- За даними відомства, у 2022 році Nestle імпортувало до РФ напівфабрикатів та сировини на $374 млн, а за 9 місяців 2023 року на $271 млн.
- Після початку повномасштабного вторгнення HA в Україну, у компанії заявили про призупинення експорту та імпорту в Росію, за винятком товарів першої необхідності. Проте полиці російських магазинів досі переповнені їхньою продукцією, заявляють в НАЗК.
- Крім того, в жовтні 2022 року, компанія під виглядом сухої молочної суміші завозила на територію Росії технічне обладнання, про що свідчить судове провадження арбітражного суду Москви № А40-24044/2023.
- Тобто компанія завозить не лише сировину для товарів первинної необхідності, а й намагається приховано направляти до росії технологічне обладнання для розвитку власного бізнесу, зазначають в НАЗК.
Контекст
Nestle – один з найбільших виробників продуктів харчування у світі, вона веде бізнес в 187 країнах світу.
Nestle виробляє розчинну каву, мінеральні води, шоколад, морозиво, молочні продукти, дитяче харчування, корм для домашніх тварин та інші товари.
По всьому світу у лінію продукції компанії входить понад 2000 брендів. Основні торгові марки: KitKat, Nescafé, Nesquik, Nestea та інші.
Прибуток від російського ринку становить лише трохи більше 2% від діяльності всього Nestle, але компанія і досі не наважилася вийти з ринку держави-терориста. Nestle пояснюють це необхідністю забезпечення населення Росії товарами першої необхідності, а також турботою про своїх російських співробітників.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.