Категорія
Новини
Дата

РНБО запровадила сакції проти телеканалу НАШ. Проєкт Мураєва заблокували на п'ять років

Рада національної безпеки та оборони (РНБО) запровадила терміном на 5 років санкції проти телеканалу НАШ. Він належить сім'ї політика Євгена Мураєва.

Ключові факти

  • Санкції запровадили на підставі повідомлення Служби безпеки України. Вони діятимуть п'ять років, оголосив секретар РНБО Олексій Данилов.
  • Обмеження накладають на кілька юросіб з орбіти телеканалу. Це компанія «Наша Прага», яка займається продакшеном, «Наш 24» та «Наш 365» – здають в оренду техніку та їхні материнські структури на Кіпрі. Кінцевим власником є батько екс-нардепа від «Опозиційного блоку» Володимир Мураєв.
  • Сукупний виторг українських юридичних осіб «Наш» за три квартали 2021 року склав понад 58 млн грн, повідомляють дані СПАРК-Інтерфакс.
  • Також РНБО ввела санкції проти московської фірми «Вітрина ТВ», яка сприяє трансляції російських каналів в Україні, передає «Бабель».

Контекст

НАШ уже ставав об'єктом штрафів та санкцій. Нацрада з питань телебачення та радіомовлення штрафувала канал за поширення російської пропаганди та перевіряла висловлювання гостей в ефірі.

Мураєв прийшов до парламенту 2012 року нардепом від «Партії Регіонів». У 2014 році він перейшов до «Опозиційного блоку» та увійшов до медіа-бізнесу – купив телеканал NewsOne у Вадима Рабіновича. У 2018 році він продав за €1,3 млн. продав канал соратнику Віктора Медведчука, Тарасу Козаку.

У 2019 році він започаткував НАШ. Крім нього, до списку активів нардепа входить фабрика «Рапід», підприємства з будівництва дачних будинків та навіть оздоровчі комплекси.

У січні 2022 року МЗС Великої Британії назвало Мураєва потенційним керівником України за умови вторгнення та окупації країни російськими військами.