Категорія
Новини
Дата

Стартап Reface і платформа UNITED24 запускають віртуальну ходу до Дня Незалежності, щоб зібрати кошти на автівки швидкої

1 хв читання

Український стартап Reface та фандрейзингова платформа UNITED24 запускають віртуальну Ходу Незалежності — учасник на сайті Reface може створити відео на тлі українських міст за внесок від $24. Про це ідеться в пресрелізі Reface.

🎬 YouTube-проєкт Forbes Next про майбутніх зірок українського бізнесу. Новий випуск про бренд Shemax, який заробляє понад 100 млн на пилососах для пилу від нігтів👉 Дивіться за цим лінком

Ключові факти

  • Організатори використовують технологію заміни облич Reface. На вебсторінці проєкту користувач може завантажити фото себе, своїх друзів або відомих людей, вибрати українське місто, згенерувати відео та поділитися ним у соцмережах. Відео можна створити на тлі 16 українських міст, серед яких Донецьк, Сімферополь, Херсон та інші. 
  • За те, щоб згенерувати відео, учасник має задонатити щонайменше $24. «Цей проєкт — можливість об’єднатися мільйонам українців, які були змушені тікати від війни, що розвʼязала росія, — цитується у релізі координаторка UNITED24 Ярослава Гресь. — Можливість пройтися вулицями тимчасово окупованих міст — нашим Херсоном, Сімферополем, Донецьком. Це також можливість для людей з усього світу висловити підтримку Україні».
  • На зібрані від Ходи Незалежності кошти Міністерство охорони здоровʼя придбає автівки екстреної медичної допомоги. 
  • «Ми дуже горді, що наша технологія заміни облич допомагає реалізувати таку світлу ідею та, хоч і віртуально, об’єднує всіх, хто підтримує Україну», — цитує пресслужба Діму Швеця, CEO та співзасновника Reface.
  • Створити відео та зробити внесок можна до 31 серпня на платформі Reface.fund.

Контекст

Український стартап Reface розробляє застосунок для заміни облич. Він використовує декілька нейромереж, які за кілька секунд підставляють обличчя користувача у відео з акторами, співаками чи героями фільмів. Стартап робить це за секунди. Щоб набрати 100 000 млн користувачів, Reface знадобилося лише 14 місяців, це у два-три рази швидше, ніж у Snapchat чи TikTok.

Після запуску він посів перше місце в американському App Store, а також увійшов до списку найкращих програм Google Play 2020 року. Станом на серпень 2022 року застосунок було встановлено понад 200 млн разів. У квітні 2021-го Forbes оцінював стартап у $20-60 млн.

У квітні 2022 року Reface запустив додаток Мемомет, який дає змогу користувачам створювати меми на українську тематику.

Фандрейзингова платформа UNITED24, яку ініціював президент Володимир Зеленський, за три місяці роботи зібрала понад $170 млн від громадян зі 110 країн. Серед амбасадорів UNITED24 — спортсмени Андрій Шевченко та Еліна Світоліна, креативний директор Balenciaga Демна, американський актор Лієв Шрайбер та гурт Imagine Dragons.

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд