Американський стартап із виробництва електрокарів Rivian залучив $2,5 млрд інвестицій. З моменту заснування компанія залучила вже близько $10,5 млрд, пише TechCrunch.
Ключові факти
- Раунд приватного фінансування очолили корпорація Amazon, автоконцерн Ford Motor, інвесткомпанія D1 Capital Partners та фонди, які консультувала T. Rowe Price. Також у раунді взяли участь Third Point, Fidelity Management and Research Company, Dragoneer Investment Group і Coatue.
- Rivian не повідомила про свою оцінку. Після попереднього раунду інвестицій у $2,65 млрд у січні компанію оцінювали у $27,6 млрд, пише Reuters.
- Кошти інвесторів мають допомогти Rivian масштабувати програми з випуску нових автомобілів, розширити зону покриття виробничих потужностей і стимулювати поширення продукції на міжнародному рівні, зазначив гендиректор компанії Ар-Джей Скарідж.
- Засновник D1 Capital Partners Ден Сундхейм заявив, що мотивом інвестицій у Rivian стало те, що компанія досягла переломного моменту в комерціалізації та буде мати виняткову продукцію для клієнтів.
- Цікавість інвесторів до Rivian повʼязана з тим, що стартап може претендувати на роль «наступної Tesla», зауважує The New York Times.
Контекст
Rivian заснував американський інженер Роберт Джозеф Скарідж, або скорочено Ар-Джей Скарідж, у 2009 році. Спочатку планувалося випустити автомобіль з кращою в галузі паливною економічністю в 2013–2014 роках. Однак із популяризацією електромобілів компанія переорієнтувалася на них. У 2018 році Rivian представила два свої перші електромобілі – пікап Rivian R1T із запасом ходу від 500 до 650 км і позашляховик Rivian R1S із запасом ходу 500 км. Їх вихід на ринок уже кілька разів переносили через різні технологічні труднощі. Нещодавно компанія вкотре відклала поставки R1T і R1S з літа на вересень через затримки у виробництві, які стали наслідком нестачі напівпровідникових чіпів. Наразі в Rivian працює 7000 осіб, і компанія планує відкрити другу фабрику в США.
Rivian також розробляє електричні вантажівки для Amazon, яка розраховує оновити свій парк авто в рамках плану з боротьби зі зміною клімату. За ним компанія зобовʼязується використовувати тільки поновлювані джерела енергії починаючи з 2030 року. Тому 2019-го Amazon замовила у Rivian понад 100 000 електрофургонів для доставки, пише The Verge.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.