Найбільшій мережі супермаркетів АТБ, де працює близько 70 000 людей, внаслідок воєнних дій втратила понад 25 співробітників, близько 32 — поранені. Про це в інтервʼю Forbes розповів CEO компанії Борис Марков.
Ключові факти
- «На сьогодні, за нашими даними, більше ніж 25 наших співробітників загинуло. Більше ніж 32 поранено. І це для нас найбільш страшні втрати», — сказав Марков.
- Близько 4500 працівників звільнилися, тому що виїхали за кордон. Понад 2 000 співробітників пішли на фронт.
- Попередні оцінки збитків компанії складають мільярди гривень. Частина товару була знищена на складах аутсорсерів, частину товару розграбували в магазинах на окупованих територіях, до яких в АТБ доступу немає.
- Близько 200 магазинів зупинили роботу. «Частково — тому, що вони були пошкоджені, відрізані від основних комунікацій, або через неможливість доставки товару. Частково — через те, що наша логістика в перші дні переходила на нові рейки», — пояснює Марков.
- Один із ключових розподільчих центрів на 25 000 кв. м повністю зруйнований, інший — на половину. Вони обслуговували Київську, Чернігівську області та центральну Україну. Розподільчий центр, який знаходиться на території Херсонської області, з перших днів війни потрапив на непідконтрольну територію. Харківський розподільчий центр, через близькість до бойових дій, працює на 20-30% від своєї потужності, розповідає Марков.
- «Ми вимушені переключитися на ті розподільчі центри, які лишилися. Вони працюють з екстремальним навантаженням — в 1,5 раза вище, ніж пікове навантаження на Новий рік», — додає він.
Контекст
Мережа АТБ — друга за виторгом приватна компанія України, з виторгом у 2020-му році — 123,9 млрд грн. В своїй галузі — АТБ номер один, в нього майже півтори тисячі магазинів. До війни щодня вони обслуговували більше ніж 4 мільйонів покупців.
Крім торговельної мережі, в корпорацію АТБ входять логістична, складська та будівельна компанії. А також — мʼясна та кондитерська фабрики. Власники компанії — бізнесмени з Дніпра Геннадій Буткевич, Віктор Карачун, та Євген Єрмаков.
Після початку бойових дій мережа АТБ була одним з небагатьох ритейлерів, які доставляли харчові продукти у заблоковані міста. Допомогло те, що у компанії був власний флот із 750 автомобілів, щоб не залежати від транспортних компаній, які зупинилися.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.