Категорія
Новини
Дата

За два місяці війни понад 25 співробітників мережі АТБ загинули, близько 32 — поранені

1 хв читання

Найбільшій мережі супермаркетів АТБ, де працює близько 70 000 людей, внаслідок воєнних дій втратила понад 25 співробітників, близько 32 — поранені. Про це в інтервʼю Forbes розповів CEO компанії Борис Марков.

Ключові факти

  • «На сьогодні, за нашими даними, більше ніж 25 наших співробітників загинуло. Більше ніж 32 поранено. І це для нас найбільш страшні втрати», — сказав Марков.
  • Близько 4500 працівників звільнилися, тому що виїхали за кордон. Понад 2 000 співробітників пішли на фронт.
  • Попередні оцінки збитків компанії складають мільярди гривень. Частина товару була знищена на складах аутсорсерів, частину товару розграбували в магазинах на окупованих територіях, до яких в АТБ доступу немає.
  • Близько 200 магазинів зупинили роботу. «Частково — тому, що вони були пошкоджені, відрізані від основних комунікацій, або через неможливість доставки товару. Частково — через те, що наша логістика в перші дні переходила на нові рейки», — пояснює Марков.
  • Один із ключових розподільчих центрів на 25 000 кв. м повністю зруйнований, інший — на половину. Вони обслуговували Київську, Чернігівську області та центральну Україну. Розподільчий центр, який знаходиться на території Херсонської області, з перших днів війни потрапив на непідконтрольну територію. Харківський розподільчий центр, через близькість до бойових дій, працює на 20-30% від своєї потужності, розповідає Марков.
  • «Ми вимушені переключитися на ті розподільчі центри, які лишилися. Вони працюють з екстремальним навантаженням — в 1,5 раза вище, ніж пікове навантаження на Новий рік», — додає він.

Контекст

Мережа АТБ — друга за виторгом приватна компанія України, з виторгом у 2020-му році — 123,9 млрд грн. В своїй галузі — АТБ номер один, в нього майже півтори тисячі магазинів. До війни щодня вони обслуговували більше ніж 4 мільйонів покупців.

Крім торговельної мережі, в корпорацію АТБ входять логістична, складська та будівельна компанії. А також — мʼясна та кондитерська фабрики. Власники компанії — бізнесмени з Дніпра Геннадій Буткевич, Віктор Карачун, та Євген Єрмаков. 

Після початку бойових дій мережа АТБ була одним з небагатьох ритейлерів, які доставляли харчові продукти у заблоковані міста. Допомогло те, що у компанії був власний флот із 750 автомобілів, щоб не залежати від транспортних компаній, які зупинилися. 

Матеріали по темі

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд