30 до 30 2021
Толик завжди знаходить рішення з мінімальними витратами та максимальним результатом.
Павло Вржещ засновник Banda
Засновники monobank здійснили мрію маркетолога – створили продукт, який настільки потрапляє у потреби й біль споживачів, що продає сам себе, каже B2C-директорка «Київстару» Тетяна Лукинюк. У чому секрет mono?
«Запустити ідеальний продукт з обмеженим функціоналом, а потім додавати ідеально відпрацьовані нові фічі. Респект!» – захоплюється Лукинюк. У чому внесок директора з маркетингу Анатолія Рогальського? «Всі рішення проходять його особистий тест-драйв «на придатність» у розрізі вартості, реалізованості, ефективності», – зазначає один із засновників креативного агентства Banda Павло Вржещ.
Головне досягнення: monobank та shove-it на вейксерфі.
Рольова модель: Старший брат Михайло. «Легкий, вдумливий, цікавий».
Найкраща порада: Найкращий серфер – той, хто найбільше кайфує.
Плани на 2022 рік: Хоча Forbes пише, що CMO – найкращий кандидат на позицію CEO, у mono я себе на цій позиції не бачу. Професійне зростання та щоденні виклики не закінчені, але треба почати думати над наступними кроками.