30 до 30 2021
Керівник навчальної платформи Promova Андрій Скрипник не дружив у школі з інформатикою, доки не побачив на шкільному комп’ютері 3D-симуляцію вибуху кубиків. Після цього замість уроків, де вивчали Word і Excel, Скрипник вчився створювати візуальні спецефекти в різних додатках. А потім вирішив, що і сам хоче робити додатки.
Після факультету інформатики та обчислювальної техніки КПІ кілька років працював розробником. У 2019-му Михайло Галян, засновник стартапу Boosters (група Genesis), покликав його розвивати платформу для вивчення англійської Promova. Скрипник став CEO. За два роки додаток для вивчення слів завантажили понад 6 млн разів, а користувачі пройшли 18 млн уроків. Виторг – понад $800 000 на місяць.
Правило життя: Менеджер має бути готовий засукати рукави і йти крутити гайки разом із командою.
Плани на 2022 рік: Запустити онлайн-школу англійської.