Антон Птушкін

Подорожі

Антон Птушкін /Фото з особистого архіву
4 місце
30 найпопулярніших інфлюенсерів

Антон Птушкін називає тревел-шоу найневдячнішим, ресурсоємним і енерговитратним жанром в інтернеті, а перегляд реклами – платою за роботу блогера. «Це твоє «спасибі» автору, який створив контент, витратив на це час, ресурси, гроші і бог знає що ще», – говорить він. Канал Птушкін завів ще у квітні 2008 року, періодично викладаючи в ньому аматорські відеозвіти про свої поїздки. Власний проєкт Птушкін почав вести після участі у тревел-шоу «Орел і Решка» на каналі «Інтер». Влітку 2018 року популярний ведучий заявив, що програма розбудила в ньому «голод подорожей», і пообіцяв розповідати про наступні поїздки в YouTube. До вересня 2020 року на каналі було 16 «Великих випусків», 3,28 млн підписників і понад 225 млн переглядів. У кінці кожного відео Птушкін закликає глядачів подорожувати, «тому що воно того варте».

Поруч в рейтингу «30 найпопулярніших інфлюенсерів»
Участь в рейтингах
Статті по темі