Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

«Утопія під час війни». Антон Птушкін закрив бренд одягу через чотири роки після запуску. Чому головний тревел-блогер України вирішив не продовжувати цей бізнес

2 хв читання

антон птушкін /Сайт Wanderlust

Антон Птушкін у худі бренду Wanderlust. Фото Сайт Wanderlust

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:26 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:26

Бренд одягу Wanderlust найпопулярнішого українського тревел-блогера Антона Птушкіна проіснував майже чотири роки. 22 січня 2025-го він повідомив у своєму Instagram про закриття бізнесу. Чому Птушкін не бачить перспектив бренду?

Тревел-блогер Антон Птушкін запустив бренд одягу Wanderlust у березні 2021 року як «інтернет-кіоск» власного мерчу. «Косатіки, це був шлях довжиною в рік, але результат можна помацати і відправити в будь-яку точку світу», – писав він у своєму Telegram-каналі про подорожі. Ажіотаж вивів з ладу сайт Wanderlust менш ніж за годину після анонсу, розповідав Птушкін. Як розвивався бренд після впевненого старту?

«Wanderlust із самого початку був про подорожі», – відповів Птушкін на запит Forbes. До футболок з принтами поступово додавалися худі, аксесуари, спальники, унікальні лоти українських митців та фотографів. Позиції в асортименті – заряджені на подорожі та перевірені мандрівниками, йдеться в описі на сайті бренду.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Головний журнал 2024 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні