Категорія
Свій бізнес
Дата

Forbes Digital

«Утопія під час війни». Антон Птушкін закрив бренд одягу через чотири роки після запуску. Чому головний тревел-блогер України вирішив не продовжувати цей бізнес

2 хв читання

антон птушкін /Сайт Wanderlust

Антон Птушкін у худі бренду Wanderlust. Фото Сайт Wanderlust

Прослухати матеріал

Прослухати матеріал

04:26 хвилин

x1
  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2
00:00 / 04:26

Бренд одягу Wanderlust найпопулярнішого українського тревел-блогера Антона Птушкіна проіснував майже чотири роки. 22 січня 2025-го він повідомив у своєму Instagram про закриття бізнесу. Чому Птушкін не бачить перспектив бренду?

Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.

Тревел-блогер Антон Птушкін запустив бренд одягу Wanderlust у березні 2021 року як «інтернет-кіоск» власного мерчу. «Косатіки, це був шлях довжиною в рік, але результат можна помацати і відправити в будь-яку точку світу», – писав він у своєму Telegram-каналі про подорожі. Ажіотаж вивів з ладу сайт Wanderlust менш ніж за годину після анонсу, розповідав Птушкін. Як розвивався бренд після впевненого старту?

«Wanderlust із самого початку був про подорожі», – відповів Птушкін на запит Forbes. До футболок з принтами поступово додавалися худі, аксесуари, спальники, унікальні лоти українських митців та фотографів. Позиції в асортименті – заряджені на подорожі та перевірені мандрівниками, йдеться в описі на сайті бренду.

Ви знайшли помилку чи неточність?

Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.

Попередній слайд
Наступний слайд
Третій випуск 2025 року вже у продажу

Замовляйте з безкоштовною доставкою по Україні