Прослухати матеріал
Прослухати матеріал
04:26 хвилин
Бренд одягу Wanderlust найпопулярнішого українського тревел-блогера Антона Птушкіна проіснував майже чотири роки. 22 січня 2025-го він повідомив у своєму Instagram про закриття бізнесу. Чому Птушкін не бачить перспектив бренду?
Тревел-блогер Антон Птушкін запустив бренд одягу Wanderlust у березні 2021 року як «інтернет-кіоск» власного мерчу. «Косатіки, це був шлях довжиною в рік, але результат можна помацати і відправити в будь-яку точку світу», – писав він у своєму Telegram-каналі про подорожі. Ажіотаж вивів з ладу сайт Wanderlust менш ніж за годину після анонсу, розповідав Птушкін. Як розвивався бренд після впевненого старту?
«Wanderlust із самого початку був про подорожі», – відповів Птушкін на запит Forbes. До футболок з принтами поступово додавалися худі, аксесуари, спальники, унікальні лоти українських митців та фотографів. Позиції в асортименті – заряджені на подорожі та перевірені мандрівниками, йдеться в описі на сайті бренду.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.