Бізнес-історія подруг Анни Селюкової та Марини Яхонтової розпочалася з участі Анни в телевізійному проєкті «Холостяк». Під час зйомок шоу, Анна випадково промовила фразу «Метнись кабанчиком», яка в майбутньому стала назвою бренду.
Щоб не втратити аудиторію в соцмережах, яка з‘явилася після участі в «Холостяку», подруги зробили 30 футболок з написами. «Скинулися по 1500 грн. Продавали в Instagram», – каже Селюкова. За рік у Cabanchi з‘явився онлайн-магазин з повсякденним одягом, за два – перший офлайн магазин на Хрещатику.
В 2024-му бренд відшиває одяг на 12 партнерських виробництвах, які виробляють 5000 одиниць на місяць. «Найкраще нас продає сарафанне радіо», – говорить Яхонтова. Бренд постійно працює над покращенням візуалу, щоб бути більш впізнаваним. Маркетингові витрати Cabanchi – від $12000 на місяць.
Одним із секретів зростання бренду засновниці називають обʼєктивне співвідношення ціни до якості. За розробку, контроль пошиву і тестування виробів відповідає окремий відділ компанії.
Масштабуватися засновниці планують в Україні. Частка іноземних продажів Cabanchi в 2024-му – 10%.