Інформація про Cabanchi

Виторг за 6 місяців 2024 року: 30,7 млн грн**

Cabanchi /надано пресслужбою

Профайл

Власник
Анна Селюкова, Марина Яхонтова
Місто
Київ
Кількість працівників
44
Кількість магазинів
4

15 українських масмаркет-брендів одягу 2024

Бізнес-історія подруг Анни Селюкової та Марини Яхонтової розпочалася з участі Анни в телевізійному проєкті «Холостяк». Під час зйомок шоу, Анна випадково промовила фразу «Метнись кабанчиком», яка в майбутньому стала назвою бренду. 

Щоб не втратити аудиторію в соцмережах, яка з‘явилася після участі в «Холостяку», подруги зробили 30 футболок з написами. «Скинулися по 1500 грн. Продавали в Instagram», – каже Селюкова. За рік у Cabanchi з‘явився онлайн-магазин з повсякденним одягом, за два – перший офлайн магазин на Хрещатику. 

В 2024-му бренд відшиває одяг на 12 партнерських виробництвах, які виробляють 5000 одиниць на місяць. «Найкраще нас продає сарафанне радіо», – говорить Яхонтова. Бренд постійно працює над покращенням візуалу, щоб бути більш впізнаваним. Маркетингові витрати Cabanchi – від $12000 на місяць. 

Одним із секретів зростання бренду засновниці називають обʼєктивне співвідношення ціни до якості. За розробку, контроль пошиву і тестування виробів відповідає окремий відділ компанії. 

Масштабуватися засновниці планують в Україні. Частка іноземних продажів Cabanchi в 2024-му – 10%. 

Матеріали по темі
Участь в рейтингах
Статті по темі
Попередній слайд
Наступний слайд