Dnipro-M

Олександр Колісник, електроінструменти

Dnipro-M /Фото dnipro-m.ua
$3 млн

Профайл

Рік створення бренда
2011

Виробник електро-, пневмо- та акумуляторних інструментів швидко знайшов свого покупця. У 2010-х Олександр Колісник блискавично пройшов шлях від створення торгової марки до відкриття понад 200 магазинів по всій країні та визнання Dnipro-M найкращою компанією із сервісного обслуговування електроінструменту. В асортименті — сотні товарних позицій, здебільшого у стильному дизайні чорно-помаранчевої кольорової гами. Для зручності покупців передбачені безкоштовна доставка, можливість оплати частинами, двотижневий тест-драйв інструменту та можливість відправити його на ремонт не виходячи з дому.

Поруч в рейтингу «100 географічних брендів»
Яготинське
«Молочний Альянс» (спадкоємці Федора Шпига, Олександр Деркач, Сергій Вовченко)
$115 млн
Nemiroff /Фото Nemiroff
Яків Грибов, Анатолій Кіпіш
$157 млн
Участь в рейтингах