Інформація про Dnipro-M

Виторг: 5,2 млрд грн (2023), Роздрібна торгівля

Dnipro-M /dnipro-m.ua
Прибуток: 0,9 млрд грн (2023)

Профайл

Рік створення бренда
2011
Власник
Олександр Колісник, Тетяна Звягінцева
Кількість працівників
1279

Виробник електро-, пневмо- та акумуляторних інструментів швидко знайшов свого покупця. У 2010-х Олександр Колісник блискавично пройшов шлях від створення торгової марки до відкриття понад 200 магазинів по всій країні та визнання Dnipro-M найкращою компанією із сервісного обслуговування електроінструменту. В асортименті — сотні товарних позицій, здебільшого у стильному дизайні чорно-помаранчевої кольорової гами. Для зручності покупців передбачені безкоштовна доставка, можливість оплати частинами, двотижневий тест-драйв інструменту та можливість відправити його на ремонт не виходячи з дому.

Поруч в рейтингу «100 географічних брендів»
Яготинське
«Молочний Альянс» (спадкоємці Федора Шпига, Олександр Деркач, Сергій Вовченко)
$115 млн
Nemiroff /Nemiroff
Яків Грибов, Анатолій Кіпіш
$157 млн
Участь в рейтингах
Попередній слайд
Наступний слайд
Статті по темі
Попередній слайд
Наступний слайд