Інформація про Еконія

Ірина Варагаш, Харчова промисловість

Еконія /з офіційного сайту
Виторг за 2023 рік: 380 млн грн

Профайл

Місто
Дніпро

Ірина Варагаш була першою в Україні, хто запропонував ринкові таку категорію, як дитяча вода. Протягом 2010–2012 років знання про торгову марку «Малятко» досягало 70% серед цільової аудиторії, говорить засновниця. «Це стало можливим завдяки потужності дистрибуції, яка покривала всі канали збуту, та рекламним компаніям», – каже Варагаш.

Згодом до води вона вирішила додати дитяче харчування. Якщо воду компанія виготовляє на власних потужностях у Черкаській області, то харчування повністю на аутсорсингу. У пошуку контрактних підприємств допомагали міжнародні виставки. Наразі дитяче харчування «Малятко» для «Еконії» виготовляють шість компаній, з яких лише одна українська.

«Еконія» й надалі планує розширювати асортимент продуктів для дітей, використовуючи можливості аутсорсингу. Компанія має 56 дистриб’юторів. «Серед українських виробників дитячого харчування «Еконія» є лідером цього ринку», – говорить комерційний директор Berta Group Іван Даниленко.

За оцінками Варагаш, «Еконія» займає до 5% ринку питної води і 12–15% – ринку дитячого харчування.

Поруч в рейтингу «Next250 2.0»
Ейбісі Солюшен /з офіційного сайту
Віктор Гуленко
40,7 млн грн*
Екопан /з офіційного сайту
Ольга Романенко, Олександр Шуцкий, Міхаель Фураєв, Марк Вітков
22,2 млн грн*
Участь в рейтингах
Статті по темі
Попередній слайд
Наступний слайд