Ірина Варагаш була першою в Україні, хто запропонував ринкові таку категорію, як дитяча вода. Протягом 2010–2012 років знання про торгову марку «Малятко» досягало 70% серед цільової аудиторії, говорить засновниця. «Це стало можливим завдяки потужності дистрибуції, яка покривала всі канали збуту, та рекламним компаніям», – каже Варагаш.
Згодом до води вона вирішила додати дитяче харчування. Якщо воду компанія виготовляє на власних потужностях у Черкаській області, то харчування повністю на аутсорсингу. У пошуку контрактних підприємств допомагали міжнародні виставки. Наразі дитяче харчування «Малятко» для «Еконії» виготовляють шість компаній, з яких лише одна українська.
«Еконія» й надалі планує розширювати асортимент продуктів для дітей, використовуючи можливості аутсорсингу. Компанія має 56 дистриб’юторів. «Серед українських виробників дитячого харчування «Еконія» є лідером цього ринку», – говорить комерційний директор Berta Group Іван Даниленко.
За оцінками Варагаш, «Еконія» займає до 5% ринку питної води і 12–15% – ринку дитячого харчування.