Компанія «Еконія» виробляє воду для дітей з 2001 року. З того часу в «Малятка» і «Аквулі» з’явився не один конкурент. Проте виробник досі серед лідерів ніші в Україні. Як «Еконія» з другого списку Next250 побудувала бізнес на воді для дітей
Amazon інвестує мільярди доларів у ШІ, роботів та машинне навчання. Якими принципами й правилами керується компанія?
Дізнайтеся вже 22 листопада на Forbes Tech 2024. Купуйте квиток за посиланням!
«Я зіткнулася з рейдерством, судовими процесами, але зрештою компанія стала успішним бізнесом із виторгом у 380 млн грн», – розповідає засновниця та власниця виробника бутильованої води «Еконія» Ірина Варагаш.
У 2024 році компанія виготовляє воду для дорослих під брендами «Чистий ключ», ЙОDO і DIVO VODA. Але 82% виторгу припадає на продукцію для дітей, говорить Варагаш. «Еконія» займає до 3% ринку бутильованої води, каже Олександр Соколов, генеральний директор консалтингової компанії Pro-Consulting, оцінюючи його обсяги в 2023 році в 10 млрд грн. «При цьому наша частка на ринку дитячого харчування – близько 12–15%, – говорить Варагаш. – Ми започаткували цю нішу в Україні з початку 2000-х».
Як «Еконія» з другого списку Next250 заходила і втрималася на українському ринку зі специфічним продуктом?
Не дитячий запуск
Випускниця Державного торговельно-економічного університету Ірина Варагаш, 54, починала кар’єру з посади бухгалтерки в готелі «Бескид-Дніпро» в Трускавці. З 1996 року працювала комерційною директоркою на виробництві бутильованої води «Аква-Еко», що належало її чоловікові Олексію Денисенку.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.