Компанія «Еконія» виробляє воду для дітей з 2001 року. З того часу в «Малятка» і «Аквулі» з’явився не один конкурент. Проте виробник досі серед лідерів ніші в Україні. Як «Еконія» з другого списку Next250 побудувала бізнес на воді для дітей
Купуйте річну передплату на шість журналів Forbes Ukraine за ціною чотирьох номерів. Якщо ви цінуєте якість, глибину та силу реального досвіду, ця передплата саме для вас.
«Я зіткнулася з рейдерством, судовими процесами, але зрештою компанія стала успішним бізнесом із виторгом у 380 млн грн», – розповідає засновниця та власниця виробника бутильованої води «Еконія» Ірина Варагаш.
У 2024 році компанія виготовляє воду для дорослих під брендами «Чистий ключ», ЙОDO і DIVO VODA. Але 82% виторгу припадає на продукцію для дітей, говорить Варагаш. «Еконія» займає до 3% ринку бутильованої води, каже Олександр Соколов, генеральний директор консалтингової компанії Pro-Consulting, оцінюючи його обсяги в 2023 році в 10 млрд грн. «При цьому наша частка на ринку дитячого харчування – близько 12–15%, – говорить Варагаш. – Ми започаткували цю нішу в Україні з початку 2000-х».
Як «Еконія» з другого списку Next250 заходила і втрималася на українському ринку зі специфічним продуктом?
Не дитячий запуск
Випускниця Державного торговельно-економічного університету Ірина Варагаш, 54, починала кар’єру з посади бухгалтерки в готелі «Бескид-Дніпро» в Трускавці. З 1996 року працювала комерційною директоркою на виробництві бутильованої води «Аква-Еко», що належало її чоловікові Олексію Денисенку.
Ви знайшли помилку чи неточність?
Залиште відгук для редакції. Ми врахуємо ваші зауваження якнайшвидше.