Бренд починався з інтернет-магазину вишиванок ручної роботи, які студент Андрій Черуха купував у майстрів на заході України. У 2013-му Черуха запустив власне виробництво і магазин. Через 10 років складно знайти українця, який не чув про його вироби. Вишиванки Etnodim одягають українські та світові зірки: голлівудська акторка Кетрін Винник, учасники гурту Kalush та президент Зеленський із дружиною.
У виробах команда бренду використовує старі орнаменти з української культури і створює власні символи, що відповідають сьогоденню. Це одна з конкурентних переваг Etnodim. Інша – масове виробництво і машинна вишивка.
Протягом 2022-го попит на вишиванки Etnodim в Україні збільшився вдвічі, компанія продала 17 000 одиниць товару на суму 75 млн грн. У 2023-му продали понад 25 000 вишиванок – у 2,3 раза більше, ніж до початку великої війни. Частка закордонних продажів у 2022 році сягнула 40%, за рік вона скоротилася до 10%.