«Зварили пиво. Всі експерти кажуть – прекрасне, а люди не купують»,– згадує Шевченко помилку, якої припустилися 2018 року, виводячи на ринок новий сорт пива. Відтоді компанія тестує новинки до п’яти разів. Два роки тому Carlsberg Ukraine під керівництіом Шевченка вперше вийшла в лідери пивного ринку з часткою 32,5%. Правда, в 2019-му її обігнав «AB InBev Efes Україна». У період пандемії компанії довелося жорстко конкурувати за покупців у супермаркетах. «Лідер не може бути розумнішим і досвідченішим за всіх своїх людей,– вважає Шевченко.– Важливо дати кожному можливість розкрити свій потенціал». CEO Carlsberg Ukraine зазвичай застосовує підтримувальний стиль управління. Але щоб взяти процес під контроль у карантин, він почав використовувати директивний.
ЦИТАТА: «Легко впасти у зневіру на початку кризи, але потрібно згадати, скільки ти їх пережив, і зрозуміти, що щоразу майбутнє було кращим, ніж ти собі уявляв».