Інформація про Influ2

Інвестиції: $3,4 млн, Реклама

Influ2 /Олександр Чекменьов/особистий архів
Оценка: $20–40 млн
24 місце
30 найкращих стартапів

Профайл

Кількість працівників
53 особи
СЕО
Дмитро Лисицький
Рік заснування
2017
Засновники
Дмитро Лисицький, Володимир Міхалко

30 найкращих стартапів

Після 12 років корпоративної кар’єри в GlobalLogic, UMH, Allbiz і Gett Дмитро Лисицький запустив сервіс для точкового таргетингу реклами Influ2. Система вміє аналізувати реакцію користувача на рекламу. Незважаючи на унікальність технології, стартапові було нелегко: в перший рік заробляли мало, ангельські гроші закінчувалися, і Лисицький платив команді з власної кишені. Але 2019 року продажі почали налагоджуватися, з’явився прибуток. Інвестори побачили прогрес і підтримали. У 2020 році Influ2 залучив посівний раунд у $2 млн. Серед його клієнтів – Cisco, Cato Networks, NVIDIA.

Поруч в рейтингу «30 найкращих стартапів»
AllRight /Олександр Чекменьов
$6,8 млн
$20–40 млн
Liki24.com /Олександр Чекменьов
$6 млн
$20–40 млн
Участь в рейтингах
Статті по темі
Попередній слайд
Наступний слайд