«30 до 30: Творці майбутнього»
У квітні 2023 року марка жіночого одягу Cher’17 прогриміла в соцмережах із провокативною рекламою «Тьолочки», героїні якої висміюють стереотипи щодо доглянутих жінок. Це була перша рекламна кампанія марки, головним завданням промо було підвищити впізнаваність Cher’17, каже співзасновник компанії Іван Кришталь. Він розпочав цей бізнес разом зі своєю дружиною Тетяною Парфільєвою у 2017 році.
Наразі у компанії сім крамниць власного одягу категорії «мас-маркет», три з яких з’явилися вже під час великої війни. Крім цього, одяг Cher’17 продається у трьох десятках мультибрендових магазинів. Виторг компанії за 2022 рік зріс майже в чотири рази – до 89 млн грн.
Бізнес-модель Cher’17 об’єднує речі, які складно реалізувати під одним дахом. Як fast-fashion випускає що два тижні нові моделі і водночас надає віп-сервіс у флагманському магазині в центрі Києва.
Що б ви собі порадили на старті?
Не боятися ставити амбітні цілі. Більше інвестувати у власне навчання. Бути відкритими для знайомств із новими людьми. Швидше діяти, адже приказка «Тричі зміряй, а раз відріж» у наш час уже не працює. Доки ти будеш усе міряти (зважувати), хтось візьме й відріже за тебе.
«Вони демонструють цінну рольову модель молодих українських підприємців, що перебувають в Україні, створюють та інвестують тут, навіть народжують тут, всупереч ризику», – учасник списку «30 до 30» 2022 року, CEO агенції інфлюенсер- маркетингу WhyNot? Enot Євген Таллер.