Євген Таллер

28 років, CEO агентства інфлюенсер-маркетингу WhyNot? Enot

Євген Таллер /Фото з особистого архіву

«До всіх проєктів Женя ставиться із величезною любов’ю і відповідальністю. Тому вони успішні», – розповідає TikTok-блогермільйонник Олександр Іванчак.

Приїхавши до Києва з Первомайська Миколаївської області понад 10 років тому, Євген Таллер записав свої побажання: зняти фільм, відкрити ресторан і мати власний бізнес. «Я мрійник», – каже він. Досить цілеспрямований мрійник. Нині він співпродюсер та співрежисер фільму «Любов і блогери», який зібрав у прокаті понад 19 млн грн. Його ресторан відкрився в серпні цього року. А засноване ним агентство WhyNot? Enot другий рік поспіль очолює рейтинг диджитал-агенцій за версією IAB Ukraine.

Що допомагає втілювати бажане? Симбіоз творчості та бізнеснавичок, кажуть про підприємця друзі. У 2019-му побачив нову нішу – професійний менеджмент для інфлюенсерів. Починав з шістьох блогерів, у 2022-му у нього вже було 50 підопічних.

Що б хотів зробити для України?

«КООРДИНУВАТИ ВПЛИВОВИХ УКРАЇНСЬКИХ ІНФЛЮЕНСЕРІВ, ЩОБ ДОПОМОГТИ ВІДБУДУВАТИ КРАЇНУ ТА ПОБУДУВАТИ ЇЇ СИЛЬНИЙ ОБРАЗ ДЛЯ СВІТУ»

  • Таллер навчався в Інституті культури, підробляв офіціантом у ресторані «Варенична Катюша», але мріяв працювати на телебаченні. Мрія привела на «Новий канал» – спочатку гостьовим редактором, потім сценаристом розважальних шоу.
  • Працюючи на телебаченні, Таллер помітив, що у артистів є свої персональні менеджери, а у блогерів – ні. Першим клієнтом Таллера став актор Богдан Шелудяк (псевдонім Буше, 1,3 млн підписників у Instagram), паралельно допомагав розвивати YouTube-канал коміка Олександра Педана.
  • У вересні 2019-го Таллер відкрив агентство WhyNot? Enot. Вклав 18 000 грн. Першого місяця агентство взяло під крило шістьох нових блогерів, другого – ще 12.
  • Спартак Велішаєв, операційний директор WhyNot? Enot, який прийшов в агентство восени 2020 року, відзначає дві головні чесноти Євгена Таллера: працьовитість і швидкість. «Він довго не мусолить, одразу робить, – каже він. – У Жені дуже швидкий темп, і співробітникам це передається».
  • «Коли настав локдаун, усе понеслося з шаленою швидкістю», – згадує Таллер. Серед клієнтів агентства – INTERTOP, Uklon, Rocket, SWEET.TV, «Епіцентр», OLX, Rozetka, «Нова Пошта».
  • Щоб не відставати від підростаючого покоління своїх клієнтів, Таллер розвиває свій блог в Instagram, де називає себе Таллером. «Якщо тобі потрібно розжовувати терміни типу POV (тип публікації в TikTok. – Forbes), ти не будеш авторитетом для блогерів і вони до тебе не прийдуть», – каже він.
Поруч в рейтингу «30 до 30: обличчя майбутнього»
Участь в рейтингах
Статті по темі
Попередній слайд
Наступний слайд