Хортиця

Євген Черняк, горілка

Хортиця
$336 млн

Профайл

Рік створення бренда
2003

Бренд «Хортиця» (Запоріжжя) постійно входить у топ-5 українських виробників горілчаних виробів. Водночас власник Євген Черняк в інтерв’ю заявляв, що український ринок приносить лише приблизно 15% доходів компанії. «Хортиця» продається в понад 80 країнах світу — від США та Канади до Вірменії та Південної Кореї. Присутність бренда за кордоном лише розширюється: за даними компанії, за три квартали 2019 року продажі зросли на 60%. «Хортиця» — єдиний бренд у нашому списку, названий на честь острова. Сам острів, а точніше — національний заповідник, що засновано ще 1965 року, у XXI сторіччі дістав друге дихання.

Поруч в рейтингу «100 географічних брендів»
Сорочинський ярмарок /Фото УНІАН
Світлана Свищева
$0,1 млн
Участь в рейтингах
Статті по темі