202 найбільші приватні компанії 2025
Польська фешн-група LPP однією з перших почала відкривати магазини після повномасштабного вторгнення: перші торгові точки відновили роботу вже у березні 2022-го – переважно на заході. Наприкінці 2023-го гендиректор LPP в Україні Ярема Івахів анонсував плани з розширення.
У LPP в Україні пʼять брендів: Sinsay, Reserved, Cropp, House і Mohito. Головна ставка – на Sinsay: з 2024-го це найактивніша мережа одягу в Україні.
«Хочемо наблизити Sinsay до покупця, тому відкриваємося по всій Україні», – казав Івахів у серпні 2024-го. Компанія готова заходити у міста від 3000 жителів. Sinsay працює у 216 містах України.
Розвиток Sinsay – глобальна стратегія компанії для всіх країн. «Водночас зростають й інші бренди», – каже Івахів.
За час війни мережа LPP зросла більш ніж удвічі – зі 157 магазинів до 24 лютого 2022-го до 452 на жовтень 2025-го. Офлайн-магазини, за словами Івахіва, генерують 80% продажів. За 2024-й відкрили 159 точок, з них 153 – Sinsay. У першому півріччі відкрили 106 магазинів, 100 з них – Sinsay. Інвестиції – 978 млн грн.
У 2024-му LPP стала найбільшим іноземним фешн-ритейлером в Україні за виторгом, який зріс майже у півтора раза, випередивши іспанську Inditex, турецьку LC Waikiki та німецьку Adidas.
«Виторг зростає не тільки завдяки новим магазинам, а й через онлайн-продажі, – повідомила пресслужба LPP. – Ми постійно вкладаємо гроші у зручніший сайт, швидшу доставку та кращу логістику».
Застосунок Sinsay став найпопулярнішим фешн-додатком в Україні у 2024-му, за даними агенції Promodo. Його скачали понад 2 млн разів: порівну на Android (1 млн) і iOS (1,16 млн).
Ще один застосунок LPP – Reserved – на четвертому місці: 227 000 завантажень на iOS і 186 000 на Android. Більше скачали хіба що Kasta, Answear та Intertop.
У другій половині 2025-го і в 2026-му LPP продовжить активно відкривати магазини, обіцяє Івахів. Інвестиції залишаться на рівні 2024-го. Головні проблеми – блекаути, повітряні тривоги та відʼїзд молоді через війну.
Компанія розірвала звʼязки з Росією, продавши у травні 2022-го російський бізнес за $382 млн дубайській Far East Services.
Проте у березні 2024-го американська Hindenburg Research поставила цей вихід під сумнів. Її аргумент – виторг LPP у 2022–2023 роках зріс на 40,5%, а таке зростання можливе, тільки якщо компанія «насправді не йшла з Росії».
LPP назвала це дезінформацією. Польський ритейлер наполягає: з травня 2022-го він не веде жодного бізнесу в Росії, не володіє російською компанією і не контролює її.
- Категорія
- Рейтинги
- Дата