Magic Five

Фокуси

Magic Five /Фото DR
6 місце
30 найпопулярніших інфлюенсерів

Рейтинг інфлюенсерів України

Справжні маги нікому не розкривають секретів, але, як у випадку з Magic Five, охоче показують фокуси всім бажаючим. Перш ніж потрапити в інтернет, троє професійних ілюзіоністів Дмитро Євтушенко, Микита Голєв і Артур Томашевський зробили успішне шоу для одного з нічних клубів Черкас. У липні 2016 року фокусники завели свій YouTube-канал і записали перше відео на куплену на OLX стару камеру. Незабаром до команди приєдналися Дмитро Респект і Дмитро Томашевський. У 2019-му «п’ятірка» офіційно зареєструвала в Україні спільну компанію Magic Five, де кожному належить по 20%. Їм належить і магазин Wondermaker Shop із брендованим реквізитом для фокусів – колода карт там коштує від 300 грн.

30 до 30

Група професійних ілюзіоністів Magic Five навчилася монетизувати фокуси в інтернеті. На своєму YouTube‑каналі, який існує з 2016 року, вони показують трюки майже 8 млн підписників. Заробіток іде від рекламних контрактів із компаніями «Київстар», Pepsi, McDonald’s, Intertop. Це не єдиний дохід. Команда розробляє і продає фокуси, розповідав в інтерв’ю YouTube‑каналові «Слаva» учасник Magic Five Дмитро Євтушенко. За словами його колеги Микити Голєва, відеоблог від початку створювався як бізнес. У його розвиток компаньйони вкладали 80% заробітку. Нині у Magic Five понад 20 співробітників, вони працюють у трьох відділах – відеопродакшну, заходів та продажів. Ілюзіоністам належить Wonder Makers Shop із брендованим реквізитом для фокусів та онлайн‑навчанням.

Поруч в рейтингу «30 найпопулярніших інфлюенсерів»
Участь в рейтингах
Попередній слайд
Наступний слайд
Статті по темі
Попередній слайд
Наступний слайд