Magik Five (Дмитро Євтушенко, Микита Голєв, Артур та Дмитро Томашевські, Дмитро Лукаш)

Відеоблогери

Magik Five (Дмитро Євтушенко, Микита Голєв, Артур та Дмитро Томашевські, Дмитро Лукаш) /Фото прес-служба Magic Five

Монетизувати магію

Група професійних ілюзіоністів Magic Five навчилася монетизувати фокуси в інтернеті. На своєму YouTube‑каналі, який існує з 2016 року, вони показують трюки майже 8 млн підписників. Заробіток іде від рекламних контрактів із компаніями «Київстар», Pepsi, McDonald’s, Intertop.

Це не єдиний дохід. Команда розробляє і продає фокуси, розповідав в інтерв’ю YouTube‑каналові «Слаva» учасник Magic Five Дмитро Євтушенко. За словами його колеги Микити Голєва, відеоблог від початку створювався як бізнес. У його розвиток компаньйони вкладали 80% заробітку.

Нині у Magic Five понад 20 співробітників, вони працюють у трьох відділах – відеопродакшну, заходів та продажів. Ілюзіоністам належить Wonder Makers Shop із брендованим реквізитом для фокусів та онлайн‑навчанням.